wtorek, 26 marca 2013

Prezent od L'Occitane

Witajcie!

Macie nowy numer Glamour?
Znajduje się w nim wiele kuponów rabatowych do wykorzystania 13 kwietnia.
Jest również strona zawierająca kupon, który można zostawić w sklepie L'Occitane. W zamian za jego wypełnienie otrzymujemy zestaw 3 miniaturek kremów do rąk :)


W moim zestawie znalazł się krem 20% masła Shea, różany, o zapachu peonii i oczywiście ulotka.
Cieszę się, bo jeszcze nie miałam okazji wypróbować produktów tej firmy, a taki mały kremik sprawdzi się idealnie w torebce i podczas wyjazdów :)

A Wy wypełniłyście swoje kupony? Może macie już swoich faworytów wśród kremów L'Occitane?

Miłego wieczoru,

post signature

14 komentarzy:

  1. fajnie, że Ci się udało odebrać kremiki :) Ja za to dzisiaj otrzymałam od nich paczkę ze swoim zamówieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tego różanego:) u mnie nie ma sklepu L'Occitane;/ a przynajmniej ja o nim nic nie wiem;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj byłam tam pierwszy raz hahaha ;)

      Usuń
  3. Ja dziś poszłam, ale nie było już tych zestawów, pani wzięła mój nr tel i obiecała zadzwonić jak dojdą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie ma u mnie w pobliżu tego sklepu:( Ale Glamour kupię, inne zniżki się przydadzą :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dziś się wybieram po zestawik :) miałam kiedyś miniaturę tego z masłem shea w glossyboxie i był fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. Kremy do rąk tej firmy są świetne także myślę że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie mam nigdzie w pobliżu L'Occitane

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dostałam o zapachu kwiatu wiśni, zamiast różanego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie w zestawach był właśnie ten wiśniowy, ale w Katowickim L'Occitane już się skończyły i dlatego dostałam różany :)

      Usuń
  9. Świetna akcja, więcej sklepów/marek powinno takie organizować :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie ma u mnie, a nawet w pobliżu sklepu L'Occitane, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.