sobota, 2 marca 2013

Kolejna paczka :)

Witajcie!

Wczoraj dotarła do mnie trzecia paczka :) Kryła w sobie moją 3 nagrodę, tym razem od Klaudyny z bloga Glamourlovemakeup :)


W skład przesyłki wchodziły:
- lakier do paznokci Mariza nr 49,
- błyszczyk Venita X-treme gloss nr 76,
- puder brązująco-rozświetlający Mariza Selective,
- krem z filtrem SPF 15 Venita,
- jedwab do włosów Green Pharmacy
- próbka maski do włosów Wax, którą kiedyś bardzo lubiłam :)

Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków :) Mariza i Venita nigdy mnie za bardzo nie kusiły ze względu na zbyt niską cenę i chętnie się przekonam, czy ich jakość jest równa cenie, czy wręcz przeciwnie - są to perełki za grosze :)
Cieszy mnie również jedwab, który zbiera świetne recenzje :)

Znacie marki Mariza i Venita?

Przy okazji znalazłam w Hebe kilka nowości Essence, więc czeka Was za niedługo prezentacja moich zakupów :)

Miłego sobotniego popołudnia :*

post signature

17 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak się spisze jedwab z GP :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję;) Znam markę Mariza;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecasz te produkty, czy wręcz przeciwnie? ;)

      Usuń
  3. Jestem ogromnie ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi krem Venita ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam żadnego z w/w ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marizę znam, jednak dostęp do niej mam utrudniony więc odpuściłam. Venita dawno temu miała jakieś produkty do włosów, chyba ;)

    Ciekawi mnie jedwab, bo będę niebawem musiała się w coś podobnego zaopatrzyć albo zostanę przy sprawdzonych produktach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc zawsze i Mariza, i Venita kojarzyły mi się z bazarowymi produktami, ciekawe czy po ich przetestowaniu zmienię zdanie :P

      Jedwab idzie na pierwszy ogień :)

      Usuń
  6. Mmmm gratulacje! będzie co testować :) Też miałam produkty z Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna paczka z chęcią ten jedwab bym Ci ukradła :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego jedwabiu w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe produkty, mam lakier i jedwab i w zasadzie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie znam.... . Jedwab mi się kończy (mam z Biosilk), myślałam o zakupie z Loton, ale może zmienię zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten Biosilk niestety ma alkohol w składzie, kiedyś go używałam i jednak wolę te bezalkoholowe ;)

      Usuń
  11. Nie znam ani jednej, ani drugiej marki, ale gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam, żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam, nie uzywam, ale niech Tobie służą jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam kilka lakierów Marizy i mimo tego, że malutkie i niepozorne, to są naprawdę dobrej jakości. Gratuluję wygranej :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.