czwartek, 28 lutego 2013

Pierwsze wygrane

Witajcie!

Znacie kogoś, kto nigdy nic nie wygrał?
Do niedawna mogłam odpowiedzieć, że oto więc jestem ja, Nena, lat 22 i pół ;)
Jedyną moją dotychczasową wygraną była koszulką z Kaczorem Donaldem, wygrana we wczesnych latach podstawówki w konkursie organizowanym przez czasopismo o tej samej nazwie.

Blogowanie zmienia jednak i nas samych, i nasze życie.
Być może zmieniło także choć trochę moje szczęście, bo udało mi się wygrać aż trzy rozdania! :)

Pierwszą nagrodę otrzymałam od Ani z bloga Swirl pearls :)
Jest to zestaw kosmetyków Balea, składający się z żelu pod prysznic i balsamu do ciała.
Kosmetyki pochodzą z serii kokos i kwiat tiare (dobrze mówię? z niemieckim mi nie po drodze ;) ).


PS: Ania niedawno otwarła sklep internetowy Kokardi :) Gorąco zachęcam do odwiedzin, znajdziecie tam wiele ciekawych, trudno dostępnych kosmetyków jak np. Balea, Alverde, P2, indyjskie olejki do włosów, Receptury Babuszki Agafii, czy Planeta Organica :)




W drugim rozdaniu również wygrałam zestaw niemieckich kosmetyków, tym razem od Alverde i p2 :)
Otrzymałam je od Natalii z bloga Kosmetyki i nie tylko... a może tylko :)


W skład tego zestawu wchodzi emulsja myjąca i krem do rąk Alverde z serii nagietkowej, a także lakier do paznokci p2. Od dawna nie używam lakierów, jednak ten kolor tak bardzo mi się spodobał, że z pewnością go wypróbuję :)

Jestem bardzo szczęśliwa! Dziewczyny chyba potrafią czytać w moich myślach, gdyż od dawna miałam ochotę wypróbować kosmetyki Balea i Alverde, jednak nie miałam ku temu okazji.
Teraz mam, za co bardzo im dziękuję :*
Recenzje już wkrótce :)

Czekam jeszcze na ostatnią przesyłkę, która powinna dotrzeć do mnie lada dzień :)
Mam nadzieję, że szczęście częściej mi dopiszę i będę miała okazję poznać wiele wspaniałych produktów ;)

A jakie nagrody cieszą Was najbardziej?

post signature

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszą mnie te nagrody, bo nie miałabym okazji wypróbować tych kosmetyków, a tu taka niespodzianka <3

      Usuń
  2. Gratuluje-ale ja znam osobę która jeszcze nic nigdy nie wygrała i to jestem JA!!! (mam wiecej lat od ciebie i nawet koszulki z kaczorem donaldem nie udało mi sie wygrać) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci wyślę koszulkę jak tylko taką znajdę w sklepie hihi ;)
      Powodzenia, może szczęście i do Ciebie się uśmiechnie :*

      Usuń
  3. Gratuluję :) Kilka razy mi się udało wygrać, ale patrząc na osiągnięcia dziewczyn to ja jestem bardzo w tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, wspaniałe wygrane:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) mi też dziś udało się coś wygrać - lakier do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten lakier, jest niezły , w każdym świetle wygląda inaczej.
    Krem do rąk używam codziennie, bardzo często. Nawet go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! dobra passa się zaczęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja coś czasem wygrywam, ale jeszcze nigdy na rozdaniu blogowym
    a nie przepraszam raz świeczkę u Ani ;)

    GRATULUJE kochana i oby więcej takich wygranych

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, cieszę się, że udało Ci się wygrać w rozdaniach :)

    Niech Ci wszystko dobrze służy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że będą dobrze służyć :*

      Usuń
  10. gratki;) ten kokos musi ładnie pachnieć:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, super wygranej :* Swojego czasu też sądziłam, że nic nie uda mi się wygrać dopóki nie zaczęłam brać częstszego udziału w tego typu konkursach :)
    Wiesz, że czekam na prezentację lakieru? Wygląda obłędnie, szybko pokazuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilowo mam czerwony żel na paznokciach, najwyżej wykorzystam moją mamę do jego prezentacji, bo strasznie mi się podoba kolor w opakowaniu!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.