czwartek, 14 lutego 2013

Harper's Bazaar Polska i mała zapowiedź :)

Witajcie!

Jestem pewna, że (prawie) każda z Was słyszała o dzisiejszej premierze magazynu Harper's Bazaar w Polsce :) 
Przyznaję, że z zaciekawieniem czekałam na polską edycję magazynu i pierwsze kroki skierowałam dzisiaj do punktu z prasą, który z resztą był nim obstawiony od podłogi do sufitu. Nie sposób było go nie zauważyć ;)    



Niestety nie miałam dzisiaj czasu nawet go przekartkować i mam wielką nadzieję, że w weekend uda mi się to nadrobić :) Jeszcze nie wiem, czy będę stałą czytelniczką Harper's Bazaar, ale jestem niemalże pewna, że osiągnie on w naszym kraju spory sukces. Wystarczyło spojrzeć na dzisiejszą sprzedaż - rozchodził się jak ciepłe bułeczki :) Oprócz mnie w kolejce stały jeszcze 3 panie, każda z tym samym magazynem w ręce ;)

Oczywiście podczas wizyty w centrum handlowym nie odwiedziłam jedynie punktu prasowego :) Resztę zakupów (m.in. liner z nowej limitki Essence) pokażę Wam jutro.
Postanowiłam również nagrodzić samą siebie za ładne oceny na studiach i z tej okazji kupiłam sobie nową torebkę i 3 książki, które również Wam zaprezentuję :) Mam wielką nadzieję, że będę miała czas je przeczytać!

Przyznać się, ile z Was również pobiegło dzisiaj po Harper's Bazaar? Jesteście oczarowane czy rozczarowane magazynem?

Miłego wieczoru (we dwoje lub z lekturą ;) )

11 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie kupiłam, ale zamierzam! ;) Zdjęcie Małgosi jest przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się okładka :) Cieszę się, że znalazła się na niej właśnie Małgosia :)

      Usuń
  2. Ja kupię jutro z samego rana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłaś? Mam nadzieję, że w przeciwieństwie do mnie zdążyłaś chociaż przejrzeć obrazki...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I nie planujesz? ;) Sama skusiłam się z ciekawości, nie wiem czy będę kupować regularnie ;)

      Usuń
  4. U mnie też Harper's Bazaar w czytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co myślisz na jego temat? Spełnił Twoje oczekiwania?

      Usuń
  5. Widzę, że wiele z Was go kupiło, chyba kiedyś też się skuszę.
    Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej przekonać się samej czy polska edycja trzyma poziom pozostałych ;)

      Usuń
  6. Przekartkuj i napisz mi koniecznie czy warto ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.