środa, 6 lutego 2013

Już jutro...

Witajcie!

Jutro wybieram się do Warszawy i w końcu będę miała okazję wstąpić do M.A.Ca (ostatni raz oglądałam ich produkty rok temu w Manchester), nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę :D

źródło: http://thebeautyjunkee.blogspot.com
Planuję zapolować na jakąś nudziakową pomadkę :) Oby i tym razem M.A.C mnie nie zawiódł...

Znalazłam w internecie wiele swatchy M.A.Cowych pomadek i uzbierała mi się spora lista godnych uwagi :D
Planuję rzucić okiem między innymi na:
Honeylove
Yash
Creme d'Nude,
Creme in your coffee
Shy Girl
Ravishing
Cherish
Myth
Siss
Hue

Mam nadzieję, że gdzieś wśród nich (tudzież w ogóle wśród pomadek tej firmy) czeka na mnie idealny nude :) Trzymajcie kciuki, nie będę miała zbyt wiele czasu na poszukiwania!

Pozdrawiam,

12 komentarzy:

  1. szkoda, że nie załączyłaś fotek ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc każde zdjęcie pokazywało je nieco inaczej, a na stronie M.A.Ca wyglądają jeszcze inaczej :P Może jutro mi się uda zrobić jakieś zdjęcia :)

      Usuń
  2. to powodzenia w poszukiwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Super, ja nigdy nie miałam szminki z MACA ale sobię kupię(kiedyś :P) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że dostępność w PL jest fatalna :/ Bo same szminki bardzo lubię :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nawet najmocniejsze trzymaniu kciuków nie pomogło :(

      Usuń
  5. Polecam sprawdzić Myth :)

    Na Twoim miejscu obejrzałabym pędzelki do makijażu oczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie trafiła w moje gusta...
      Pędzelków ani nic innego nie kupiłam bo konsultant nie zachęcił mnie do dalszego pozostania w sklepie, wręcz przeciwnie - czułam się jak intruz i wyszłam (zresztą, i tak nie miałam czasu) :/

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.