środa, 26 czerwca 2013

Waniliowo - imbirowy prysznic

Witajcie!

Dzisiaj szybka recenzja żelu pod prysznic Radox Soothe, który kupiłam w Super-Pharm za przysłowiowe grosze. Czy jest wart więcej? Na to pytanie odpowiem w dalszej części recenzji.


Opakowanie:
Plastikowa butelka do postawienia na zamknięciu. Takie rozwiązanie jest wygodne, nigdy nie miałam problemu z wydobyciem żelu z opakowania.


Wielkim plusem jest niekapiący "mechanizm" stosowany również w żelach Original Source i odżywkach Aussie. Opakowanie otwiera się łatwo (nawet mokrymi dłońmi), ale za to mamy gwarancję, że nic nam się z niego nie wyleje bez naszej zgody ;)

Zapach:
W tym miejscu zaczynają się schody. Producent obiecuje waniliowy-imbirowy aromat... a wyszło coś bliżej niezidentyfikowanego dla mojego nosa! Mam wrażenie, że jest on bardziej imbirowy niż waniliowy, ale czasem tą wanilię wyczuwam na pierwszym planie. Dziwny, ale bez dwóch zdań przyjemny i odświeżający.

Konsystencja:
Dosyć rzadka i lejąca, co znacząco ułatwia wydobycie kosmetyku z opakowania.


Nie jest tępa, więc produkt łatwo rozprowadza się na skórze. Pieni się średnio, ale myje naprawdę dobrze. Największy plus? Nie wysusza skóry!

Efekt:
Skóra jest dobrze oczyszczona, nie odczuwam uczucia ściągnięcia i przesuszenia. Z drugiej strony nie zauważyłam jakiegokolwiek działania pielęgnacyjnego - ot, żel robi co ma robić - przyzwoicie myje :)

Wydajność:
W tym miejscu nie mam ani czego się przyczepić, ani czego pochwalić. Nie jest źle, ale znam wydajniejsze produkty pod prysznic.

Podsumowanie:
Ot, przeciętny żel o interesującym zapachu. Nie należy do najwydajniejszych i super pielęgnujących produktów, ale z drugiej strony nie oczekiwałam tego w cenie oscylującej wokół 4zł (+/-1zł, nie pamiętam ile dokładnie zapłaciłam). Na szczęście dobrze myje, nie wysusza skóry i da się go zużyć do końca.
Warto? Za max 5zł warto :)

+ dobrze myje
+ ładny zapach
+ nie wysusza skóry
+ poprawna konsystencja
+ wygodne opakowanie
+ bez problemu można zużyć go do końca
+ cena

Żel mnie nie zachwycił, ale też nie rozczarował. W tej cenie pewnie jeszcze go kupię, jeśli nie będę miała pod ręką drogerii DM, a portfel będzie świecił pustkami ;)
Radox 3,5 - zaliczone!







Trzymajcie za mnie jutro kciuki! :)

post signature

18 komentarzy:

  1. No fajny, fajny, mam obok w sklepiku żele Radox, może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli żel, jak żel - po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś wąchałam te radoxy i jakoś zapach mi nie przypadł do gustu żadnego z nich

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina mi żel Dusch Das Heavenly Vanilla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nic z tej firmy jeszcze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pracowałam w UK to używałam żeli i płynów do kąpieli tej marki - kosztowały grosze, a były całkiem przyzwoite :)

      Usuń
  6. Nie miałanlm tego żelu, ale zapach mnie zainteresował. Jak go napotkam to wrzucę do koszyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam nigdy żeli z tej firmy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio przyglądała się żelom tej firmy, ale jakoś mnie do nich nie ciągnie
    wolę np wybrać Original S.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupię go jak tylko wykończę moje żelowe zapasy :)
    Swoją drogą przypomina mi żel Duschdas :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam z tej firmy 2 mydła w płynie i byłam z nich zadowolona. Próbuję sobie wyobrazić zapach wanilii i imbiru, ale jakoś nie umie. Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio widziałam reklamę tych żeli i tak się zastanawiam nad zakupem -chyba się skusze z ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałbym go powąchać - imbir jest wyraźnym aromatem i jestem ciekawa jak dogadał się z delikatną wanilią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja po tym żelu niestety mam uczulenie :(


    Zapraszam do mnie na rozdanie : http://dakottaa.blogspot.com/2013/06/konkurs-konkurs-konkurs.html

    Buziaki, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy żelu z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.