sobota, 29 czerwca 2013

Ulubieńcy czerwca

Witajcie!

Dzisiaj szybki post z ulubieńcami ostatniego miesiąca :) W większości są to nowe produkty, które w czerwcu podbiły (lub dalej podbijały ;) ) moje serce i skórę ;)


W kategorii pielęgnacja polubiłam serum do twarzy z serii Receptury Babuszki Agafii oraz olejek do ciała Ultimate Beauty Oil Garnier, który podobnie jak w maju, ratował mnie w kryzysowych sytuacjach :)

Wśród kolorówki widzicie dwóch ulubieńców zeszłego miesiąca: tusz False Lash Wings od L'Oreal i rozświetlacz Along Came Betty.
Przypadły mi do gustu dwie naustne nowości w moich zbiorach - lakier do ust L'Oreal Shine Caresse w odcieniu 300 Juliet i nowość od Astor - balsam, błyszczyk i pomadka w jednym, kryjąca się w kredce Soft Sensation. Mam dwa kolory, ale nudziakowy 002 Loved Up jest moim faworytem :)
Na twarz najchętniej nakładałam BB Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea, który sprawdził się nawet podczas upałów.
Ostatnią nowością w zestawieniu jest pisak do brwi Misslyn, który jest rewelacyjny (w przeciwieństwie do Flomarowego odpowiednika).

Mam co recenzować :) Już jutro pojawi się recenzja serum z serii Eveline Slim Extreme 4D.


Wszyscy mają Bloglovin? Chyba większość, więc i ja postanowiłam się zarejestrować. Zapraszam do obserwowania :)


Miłego popołudnia,

post signature

13 komentarzy:

  1. świetny zestaw, nie dziwię się, że są ulubieńcami :)
    mam ochotę na ten BB herbaciany, pewnie zamówię, jak skończę obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie ten olejek garnier jest zbyt mało nawilżający :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam bloglovin i mieć nie będę ;) Zazdroszczę CI tuszu L'O - ta takie moje wakacyjne marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zważywszy, że kosztował mnie niewiele ponad 20zł :)

      Usuń
    2. Dokładnie tak! Ustrzeliłam go w Hebe, gdzie normalna cena to około 40zł, a było -40% na L'oreal... ;)

      Usuń
  4. Standardowo ciekawi mnie BB :) A widzisz, Ty jeszcze nie miałaś bloglovin, a ja już Cię na nim obserwowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwo go założyłam, a tam już było ponad 80 obserwatorów :D

      Usuń
  5. ciekawa jestem tego olejku od Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To już kolejna osoba, która poleca ten BB krem chyba pora zainwestować i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twoich kosmetyków nie miałam żadnego. Za to z dnia na dzień widzę, że BlogLovin' się rozrasta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiam się nad kupnem tego rosyjskiego serum.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomimo delikatnego działania serum do twarzy Babuszki Agafii i tak bardzo je polubiłam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.