niedziela, 9 czerwca 2013

Jak do mnie trafiacie?

Witajcie!

Bardzo lubię posty z zabawnymi wynikami wyszukiwania w googlach, dzięki którym odwiedzający trafiają na blogi. Od października i u mnie nazbierało się tego trochę, więc w przerwie między licencjatem, a nauką do egzaminów zaserwuję Wam kilka kwiatków (pisownia oryginalna) ;)

1. Jakie cienie pasują do paletki inglot
Pewnie Inglot ;)

2. Allegro gazetka psy część 14 data 28.05.2013
Niestety nie pomogę - ani gazetki, ani psa nie mam, jedynie na Allegro czasem kupuję

3. Brzoskwiniowy odpowiednik szminki airy fairy
A od kiedy Airy Fairy jest brzoskwiniowa? 

4. Cialowe cienie do powiek blogspot
To Szałowe cienie do powiek, czy cieliste? 

5. Co mi sie nalerzy po zle wykonanym zabiegu kosmetycznym
Myślę, że słownik ortograficzny

6. Czy cazki po kazdej klientce trzeba sterylizowac 2013
Po co, grzybica gratis zachęci każdą Panią do skorzystania z usługi

7. Czy usówać resztki pasty do zębów nenebaby
Proponuję usunąć!

8. Jakie pielęgnowac włosy o kolorze czewieni wiśni mango czy to jest dobry kolor na lato
To czerwień, wiśnia czy mango?

9. Kolor torebki do jasny łosoś sukienki
Może jakiś pasujący?

10. Ktore cienie inglota sa dobre
Wszystkie!

11. Ile inglot ma kolorow cieni
Pierdyliard

12. Markerem zrobiłam brwi
... i wyglądam jak Drag Queen

13. Piekna kobieta z rozowym dymkiem zdjecia
Czy piękna to nie mnie oceniać, ale na pewno bez różowych dodatków

14. Przedluzanie rzes metoda 1:1 zaraz odpadly
To były spartaczone, a nie przedłużone

15. Samoopalacz azjatycki
Czyżby wybielacz do twarzy?

16. Szukam perfumy w kwadratowym wisniowym opakowaniu
Nie pomogę, sama szukam jedynie perfum

17. Trwała farba do ust bell
A może jednak do włosów?

18. Uwodzące tapety hd
Na pewno nie na moim komputerze

19. Wybielacz do twarzy
Vanish?


Popatrzcie, chyba jestem guru w sprawach sprzedaży i marketingu  :D Nawet nie przypuszczałam! 
Jak zachęcić klienta do kupna.
Jak zachęcić klienta do zakupu
Jak ciekawie zachęcić do kupna owoców
Jak zachecic klienta do kupna odziezy
Jak zachęcić do kupna
Jakimi sposobami mozemy zachecic klienta do kupna gazety
Opis bronzoletki żeby zachęcić klienta
Zachecic klienta do kupna mascary
Zachecienie klijenta do kupna miodu (może ładnym rysunkiem pRZczółki? ;) )
Zachęć do zakupu

Oczywiście ranking sporządziłam z przymrużeniem oka ;)

Mam nadzieję, że się uśmiechnęłyście czytając przynajmniej niektóre hasła :)

Miłej niedzieli,

post signature

12 komentarzy:

  1. oplułam się ze smiechu :D
    szkoda, że u mnie szukają takich zwyczajnych przyziemnych.......potraw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie zbiorówki :D Ja ostatnio stwierdziłam, że chyba powinnam się przebranżowić bo najczęściej ludzie wyszukują u mnie przepis na tartę z kurczakiem i porami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie, poza swatchami i recenzjami, porady jak coś sprzedać ;)

      Usuń
  3. haha, świetny pomysł ♥ Sama sobie poczytam jak to mnie znajdują :) POzdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde to u mnie są jakieś normalne zapytania, ale u Ciebie to szukające poszły po bandzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zbyt kreatywne tytuły postów wymyślam :P

      Usuń
  5. Ja się śmieję, a śmiać się nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie wiedzialam ze kolor włosów dopiera sie do pory roku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uśmiałam się czytając niektóre z wyników wyszukiwania :) JA zawsze zapominam, żeby spojrzeć, jak ludzie do mnie trafiają :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.