czwartek, 13 czerwca 2013

Coś dla ciała, coś dla oka

Witajcie!

W ramach Malinowego klubu dzisiaj dostałam paczkę od Maliny  z kosmetykami Eveline.


W paczce znalazłam:
Slim Extreme 4D Złote serum wyszczuplająco-modelujące,
Eveline Slim Extreme 4D Złoty peeling-masaż drenujący z kofeiną,
Eveline ExtraSoft bioOLEJEK ARGANOWY Luksusowy balsam odżywczo-energizujący,
Eveline BioHYALURON 4D KWAS HIALURONOWY Kremowy balsam do ciała SOS.



Już nie mogę doczekać się testowania :) Mam nadzieję, że seria Slim Extreme 4D w połączeniu z dietą i bieganiem da zauważalny efekt, a balsamy pozwolą zapomnieć o suchej skórze :)

Moja silna wola gdzieś się zgubiła i podczas entej wizyty w Sephorze w końcu uległam i wymieniłam stare kredki do oczu na 40% rabat na nowe kredki do oczu Jumbo :) Wybrałam zieloną i ciemny brąz - odcienie, jakich nie ma w gamie Color Tattoo :D



Czego jesteście najbardziej ciekawe? :)

Pozdrawiam,

post signature

23 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki Eveline.
    Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsamy od Maliny wyglądają ciekawie. Zraziłam się do Slim Extreme i już ich więcej nie chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co się stało? Używałam kilku produktów i byłam zadowolona :)

      Usuń
  3. Słyszałam,że seria 4d daje niesamowite efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiecie się o tym, jak tylko je porządnie przetestuje :)

      Usuń
  4. też czaiłam się na te kredki, ale jednak odpuściłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kilka razy odpuszczałam, aż w końcu uległam :P

      Usuń
  5. Cieszę się, że już doszła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajna paczusia! bedzie co testowac :)
    te kredki rowniez ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  7. no to kochana szalej szalej, oczy ciesz i ciało też ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też skorzystałam z tej promocji w Sephorze, tyle że wzięłam eyeliner i kredkę Nano :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie eveline 4D mnie ciekawi:]

    OdpowiedzUsuń
  10. Też teraz będę testować kosmetyki od Malinki. To serum nieźle chłodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe, czy tym balsamom 4D towarzyszy efekt chłodzenia, czy może rozgrzewania? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dobrze :) po rozgrzewającym kiedyś popękały mi naczynka.

      Usuń
    2. O kurcze, niedobrze! Mi na szczęście nie stało się nic złego, lubię go na zimę :)

      Usuń
  12. kredki do oczu Jumbo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja paczuszka też już dotarła :) Dzisiaj po siłowni zaczynam wielkie testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię te kredki z Sephory :)
    A tego 4d z Eveline jestem niezmiernie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.