czwartek, 24 stycznia 2013

Nadchodzi kolejna apokalipsa!

Witajcie!

Jeszcze sesja na dobre nie rozgościła się w mojej głowie, a ja znowu zniknęłam na dwa dni z blogosfery. Niestety obowiązki nadwornego ogarniacza wszelkiego bałaganu na roku zajmują nie mniej czasu niż nauka do egzaminów.

Po grudniowym "końcu świata"  nadchodzę z prawdziwą Apokalipsą! Jest nią nowoś od Rimmel - lakier do ust Apocalips :)

źródło: www.rimmellondon.com.pl
Pierwszy raz zobaczyłam ten produkt w rubryce zapowiedzi w którejś z babskich gazet. Z racji mojej wielkiej sympatii do szminek i innych długotrwałych mazideł do ust (o porażce z tintem Maybelline pisałam tutaj) nie byłabym sobą, gdybym nie dowiedziała się więcej na temat tego produktu ;)
Jest to kolejny produkt tej brytyjskiej marki reklamowany przez Kate Moss. Rimmel obiecuje kolor szminki i połysk błyszczyka - fajnie, że w nazwie nie widnieje kolejna pusta obietnica w stylu 8h, 10h, a może nawet 48h - jak szaleć to szaleć, co sobie będą producenci żałować ;)

Poszperałam na zagranicznych stronach i trafiłam na bloga Katie , na którym znajdziecie swatche 8 odcieni. Wg Zeberki w Polsce ma być dostępnych 7 z nich:

600 Nude Eclipse
źródło: www.zeberka.pl


100 Phenomenon

źródło: www.zeberka.pl


102 Nova
źródło: www.zeberka.pl
201 Solstice
źródło: www.zeberka.pl
300 Out of this world
źródło: www.zeberka.pl

303 Apocaliptic
źródło: www.zeberka.pl

501 Stellar


źródło: www.zeberka.pl


Jak widzicie gama kolorystyczna w połowie różni się od tej prezentowanej na wyżej wymienionym blogu. Nie ukrywam, że spodobało mi się kilka kolorów m.in. Nude Eclipse, Solstice i Stellar. Mam nadzieję, że na żywo okażą się na tyle ładne, że skuszę się na zakup co najmniej jednego (chociaż mówiąc szczerze powinnam raczej uruchomić wyprzedaż szufladową kosmetyków niż je dokupywać ;) ). Cena podana w gazecie oscylowała wokół 27zł, więc w Rossmannowej promocji pewnie uda się go kupić za około 20zł.
Mam nadzieję, że obietnice producenta zostaną spełnione minimum w stopniu zadowającym.
Niestety nie widziałam tego produktu w sklepach? Może którejś z Was wpadł w oko na sklepowej półce? Jesteście równie entuzjastycznie nastawione jak ja?

Z racji charakteru dzisiejszego postu pokuszę się jeszcze o kilka zapowiedzi :) W najbliższym czasie na blogu pokażę Wam moje nowe wkłady do paletek Kobo (obecnie są w promocji za niecałe 7zł!) oraz kilka pędzelków Maestro, w których zakochałam się od pierwszego maźnięcia :) Skoro mowa o Rossmannach to niestety nowy Healthy Mix chyba nie był mi dany - objeździłam wszystkie Rossmanny, które mam (w miarę) po drodze i wszędzie poszukiwany kolor już wykupiony. Szkoda, pozostaje czekać na następną promocję (Super-Pharm do Ciebie mówię! ) :)

Wszystkim pozostałym studiującym blogerkom życzę powodzenia na egzaminach :)

15 komentarzy:

  1. Przygarnę jeden z nich, lubię mazidła do ust Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Lasting Finish to jedne z ulubionych szminek, a Stay Glossy - ulubionych błyszczyków :) Mam nadzieję, że Apocalips będzie kolejnym hitem ;)

      Usuń
  2. Ciekawe. W moich wyobrażeniach to może być świetny kosmetyk, zobaczymy jak to będzie w rzeczywistości (bo pewnie kupię)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :( Wiele produktów zapowiada się świetnie a w rzeczywistości są wielkim bublem. Oby ten produkt dołączył do grona hitów :)

      Usuń
  3. Powodzenia!

    Ja widziałam recenzję tego produktu na blogu Fleur de Force. Zainteresował mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby mój entuzjazm nie opadł po pierwszym użyciu ;)

      (nie)dziękuję :P

      Usuń
  4. ciekawa jestem tej apokalipsy, na pewno kupię sobie któryś odcień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać ich pojawienia się w sklepach :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że szybko mogą zniknąć z półek ;)

      Usuń
  6. nareszcie mam dostep do neta, wiec moge cos skomentowac, bo wprawdzie posty czytam na bierzaco na komorce, ale komentarzy zostawiac nie moge ;(

    sa juz te blyszczyki u mnie, ostatnio mazialam po rece kazdy dostepny kolor jaki jest u mnie. Sa baaardzo kryjace i megalsniace! slinilam sie na choc jeden z nich ale gdzie ja sie nim bede malowac?
    no i szczrze mowiac troche mnie odepchnal zapach - jak dla mnie sztuczny i podejrzewam, ze draznilby mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha, sa teraz w promocji £6 za sztuke... normalnie chyba £8, to dosc drogo wg mnie

      Usuń
    2. No 8Ł to sporo, faktycznie. Ja mam nadzieję, że normalna cena oscylować będzie koło 30zł a w promocji 20pare, za tyle mogę testować, a jak się spodoba kupić więcej :) Który kolor najbardziej Ci wpadł w oko?

      Usuń
    3. Phenomenom :) i chyba sa u mnie odcienie jakich nie pokazalas np brakuje takiego brzoskwioniowego :) nazwy nie pamietam...

      Usuń
    4. normalnie sklamalam... cena regularna tego blyszczyka to £5.99 :) skad mi sie wzielo 8? nie wiem....

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.