piątek, 30 listopada 2012

Ulubieńcy listopada

Witajcie!

Tym razem postanowiłam podzielić się z Wami kosmetykami, których najchętniej używałam w listopadzie :)

Na początek pielęgnacja:
Zacznę od mojego ulubionego, i to od ładnych kilku miesięcy, żelu pod prysznic Dove Visiblecare :) Tym razem wykończyłyśmy z mamą wariant fioletowy ale tak naprawdę wszystkie nam odpowiadają.  Żel dobrze myje, jest wydajny i, co najważniejsze, nie wysusza skóry. To czyni go niemalże żelem idealnym i w zapasie czeka już nowy :)


Wróciłam też do używanej w wakacje odżywki do włosów w sprayu Dove:


Odżywka nie przetłuszcza i nie obciąża włosów, ułatwia ich rozczesywanie. Czy specjalnie je odżywia to nie wiem, używam wielu kosmetyków do włosów :D

Polubiłam też nowy krem Nutri-Gold Light&Silky od L'Oreal, o którym niedawno pisałam :)


Najwyższy czas na kolorówkę:


Kilka kosmetyków pewnie wygląda znajomo, prawda? :D

Zacznę od podstawy makijażu czyli mojego ulubionego podkładu na jesień/zimę - Clinique Superbalanced Makeup.


Podkład zapewnia lekkie krycie, w sam dla potrzeb mojej cery. Lekko matowi (bez efektu sztucznego, płaskiego matu) ale nie przesusza skóry. Jestem z niego bardzo zadowolona :)

Następnie jeden z nowych nabytków, zakupionych na promocji w Rossmannie, korektor Maybelline Affinitone :)


Korektor ładnie kryje cienie pod oczami i nie wysusza delikatnej skóry tych okolic.

Pora na puder, który bardzo lubię od dłuższego czasu a mianowicie Givenchy Prisme Libre.


Puder daje ładny efekt, nie jest to jednak pełen mat. Twarz wygląda naturalnie, nie jest płaska. Do tego jego wydajność, cudo!

Polubiłam również róż Catrice. Ma bardzo ładny, naturalny odcień i długo utrzymuje się na twarzy.


W kategorii pomadek bezkonkurencyjne są 2 pomadki Rimmel (Paradise i matowa 105) oraz moja ulubiona 'dzienna' czerwień z limitowanej serii Oriflame.


Do brwi używałam zestawu, który niedawno zachwalałam w tym poście :)


To chyba wszystkie kosmetyki, których najchętniej (i najczęściej) używałam przez przynajmniej większość miesiąca :) A Wy macie swoich faworytów? :)



19 komentarzy:

  1. Oj, chyba będę musiała taki post sprawić ale chyba będzie ciężko z wyborem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór był ciężki, potwierdzam! Ale w końcu udało się. Wybrałam produkty, których używam codziennie i bardzo je lubię :)

      Usuń
  2. Puder Givenchy wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi, że do tego działa 100 razy lepiej niż wygląda! :)

      Usuń
  3. Żadnego z Twoich ulubieńców jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czystym sumieniem mogę polecić je wszystkie i zarazem każdy z osobna :)
      Pomijając podkład i puder, ceny pozostałych produktów są bardzo atrakcyjne więc tym bardziej można je wypróbować :)

      Usuń
  4. Miałam kiedyś próbkę Superbalanced - bardzo mi się podobał, ale był za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nim pomalowała wizażystka na stoisku Clinique w Manchester i dała mi próbkę :) Podkład przetestowałam w domu, odcień był w sam raz na zimę więc zleciłam mamie zakup na bezcłówce :)
      Miałam kiedyś Supermoisture ale miał drobinki :(

      Usuń
  5. Hmm korektor Maybelline Affinitone mam natomiast ma inne opakowanie, muszę następnym razem na ten się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem, może zmienili szatę graficzną?

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Ciekawe, ile będzie w grudniu :D

      Usuń
  7. U mnie obecnie mocnym faworytem jest eyeliner od Clarins, 3 dot – zdetronizował nawet żelowe eyelinery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak mówisz to muszę go zobaczyć podczas wizyty w centrum handlowym :D Linerów Clarinsa nie miałam okazji testować, lubię natomiast ich błyszczyki :)

      Usuń
  8. Też mam ten podkład Cliniqe i była dość długo dla mnie dobry ale teraz już nie mogę jakoś go używać więc czeka znowu na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam ten korektor i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.