niedziela, 11 listopada 2012

Wyróżnienie Liebster Blog :)

Witajcie!
Dzisiaj post niezbyt kosmetyczny :)
Chciałam się pochwalić, że zostałam wyróżniona przez MoniKę i Ritę Ster i Króliczka Strarachowickiego. Bardzo Wam dziękuję dziewczyny!

O co w tym chodzi?


Wyróżnienie Liebster Blog można otrzymać od innej blogerki w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Przyznaje się je blogom o mniejszej liczbie obserwatorów, co daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez blogerkę, która ją wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób i zadaje im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Jest mi bardzo miło w związku z podwójnym wyróżnieniem więc chętnie odpowiem na pytania dziewczyn :)

Pytania zadane przez MoniKę:
1. Jakie są Twoje wymarzone wakacje?
Jest tyle miejsc, do których chciałabym pojechać więc nasuwa mi się tylko jedna myśl - podróż dookoła świata :) Jeżeli jednak miałabym wybrać coś krótszego na prawdziwe wakacje a nie kilka lat z pewnością byłyby to Indochiny, które marzą mi się od dziecka :)
2. Wygodne buty czy wysokie szpilki :)
Dla mnie szpilki, koturny i inne formy wysokich butów jako jedyne są wygodne więc odpowiedź nasuwa się sama ;) Od prawie 10 lat chodzę niemalże tylko na obcasach więc płaskie buty są dla mnie bardzo niewygodne i nie umiem w nich chodzić, jedynie samochód prowadzę w balerinkach bo szkoda mi szpilek ;)
3. Jaki jest Twój ulubiony deser?
Niestety jestem czekoladoholikiem (na wiecznej diecie) więc ciężko mi wybrać ten naprawdę ulubiony :) Może jednak wybiorę coś, czego nie jadam na co dzień - tiramisu i mus czekoladowy. 
4. Spódniczka czy spodnie? Co wolisz nosić?
Zdecydowanie spodnie. Co prawda spódnice i sukienki są bardzo kobiece jednak zarówno moje studia jak i tempo życia sprawiają, że częściej wybieram spodnie :)
5. Jaką książkę ostatnio czytałaś?
"Szlak Tamerlana' Heleny Sekuły
6. Pies czy kot? :D a może rybki...?
Marzę o kocie <3
7. Twój kosmetyczny niezbędnik?
Zdecydowanie czerwona szminka! Pomijam oczywistości jak np. mydło czy pasta do zębów ;)
Myślałam jeszcze nad tuszem i podkładem ale w końcu czerwona szminka to mój znak rozpoznawczy :)
8. Horror? Romans? Thriller? Dramat ... Jaki gatunek filmów wolisz?
Najbardziej lubię filmy przygodowe i sensacyjne, nie pogardzę też dobrym thrillerem. 
9. Ulubione perfumy?
Deep Red od Hugo Bossa, są ze mną od prawie 10 lat i uwielbiam je niezmienne :)
10. Kolor Twoich włosów to...?
Ciemny brąz z dużą domieszką czerwieni.
11. Ulubione upięcie włosów?
Mimo, że najczęściej chodzę w rozpuszczonych (lenistwo i brak czasu robią swoje) to najbardziej lubię różne fantazyjne koki i upięcia.


Zestaw pytań od Rity Ster:
1. Kawa czy herbata?
Bardzo lubię herbatę ale dzień bez kawy to dzień zmarnowany - wygrywa więc kawa :)
2. Odżywka do włosów do spłukiwania, czy bez spłukiwania?
Używam i jednych i drugich ale te do spłukiwania dają u mnie najlepszy efekt.
3. Jaki był najgorzej pachnący kosmetyk jaki miałaś?
Hmm nie wiem czy mogę to podciągnąć po kosmetyk ale jestem stylistką paznokci i akrylowy liquid nie ma zbyt przyjemnego zapachu ;)
4. Jaką porę roku lubisz najbardziej?
 Zdecydowanie lato! :)
5. Gdzie lubisz robić swoje kosmetyczne zakupy?
Głównie kupuję kosmetyki w Rossmannie i Super-Pharm ale czasem zdarzy mi się wejść do Natury lub kupić coś przez internet.
6. Jaki jest Twój ulubiony blog?
To bardzo trudne pytanie i chyba nie jestem w stanie udzielić na nie odpowiedzi. Od dłuższego czasu czytam wiele blogów i na każdym z nich znajduję interesujące mnie posty a także takie, których nie czytam. Wybór ulubionego byłby bardzo ciężki tym bardziej, że obserwuję blogerki z dłuższym stażem oraz początkujące i najzwyczajniej w świecie nie jestem w stanie porównać jednych z drugimi i wybrać faworytki :)
7. Jakie danie jesz najczęściej?
Wbrew pozorom to trudne pytanie. Najbardziej lubię kuchnię włoską, azjatycką i meksykańską. Najczęściej jadam makaron pod różnymi postaciami (spaghetti, penne, głównie z sosem bolońskim lub ze szpinakiem), burrito mojego autorstwa albo naleśniki z sosem jabłkowym lub z bryndzą :) Ciężko wybrać to jedno jedyne gdyż szybko się nudzę i nawet  ulubione dania znudziłyby mi się, gdybym jadła je (prawie)codziennie :)
8. Dlaczego zaczęłaś blogować?
Bardzo lubię czytać recenzję kosmetyków - dzięki nim odkryłam wiele fantastycznych produktów, na które prawdopodobnie nigdy nie zwróciłabym uwagi! Sama zaczęłam pisać, żeby podzielić się z innymi dziewczynami moimi uwagami dotyczącymi m.in. kosmetyków. Mam nadzieję, że dzięki mnie ktoś odkryje swój ulubiony produkt lub uniknie zakupu prawdziwego bubla :) 
9. Kiedy zaczęłaś się malować?
Na  początku gimnazjum, błyszczyk, tusz + korektor i puder. Od liceum zaczęłam trochę bardziej szaleć bo zaczęłam się interesować wizażem na dobre :)
10. Jaki jest rodzaj kosmetyku, którego nie lubisz używać?
 Prawdę mówiąc nie przepadam za kosmetykami w słoiczkach, gdyż mam długie paznokcie ;) O ile jeszcze wśród maseł do ciała i kremów do twarzy (i tak nakładam szpatułką) toleruję takie opakowanie, o tyle błyszczykom, balsamom do ust, bazom pod cienie i innym tego typu kosmetykom mówię (w większości) stanowcze NIE. Wyjątek zrobiłam tylko dla cieni Color Tatoo ale dlatego, że i tak nakładam je pędzelkiem.
11. Co robisz najczęściej, żeby poprawić sobie humor? 
Gotuję sobie coś pysznego - gotowanie to jedno z moich hobby :)



I pytania od Króliczka Starachowickiego:
1. Kosmetyk, na który wydałabyś najwięcej pieniędzy?
Prawdopodobnie perfumy <3
2. Jak nazywa się Twoja ulubiona drogeria, w której najczęściej robisz zakupy kosmetyczne?
Nie wiem czy w 100% ulubiona ale jest to Rossmann, gdyż mam go po drodze :)
3. Błyszczyk czy pomadka?
Zdecydowanie pomadka, najlepiej czerwona.
4. Czego nie może zabraknąć w Twojej torebce?
Wspomnianej już czerwonej pomadki, telefonu i portfela.
5. Wymarzony prezent Mikołajkowy?
Zdecydowanie dobry aparat fotograficzny!
6. Ulubiony serial, film?
Seria filmów o Jamesie Bondzie, chyba nigdy mi się nie znudzą ;)
7. Piesek czy kotek?
Kotek bo z pieskiem nie chciałoby mi się wychodzić na spacer podczas deszczu :)
8.Szpilki czy balerinki?
Zdecydowanie szpilki!
9. Najukochańszy kolor lakieru do paznokci?

Czerwień, chociaż od kilku lat nie używam lakierów bo z racji studiów od kilku lat mam na paznokciach żel kolorowy.

10. O czym najbardziej lubisz pisać na blogu?
O kosmetykach :) Nie wykluczam jednak postów modowo-kulinarnych w przyszłości.
11. Najgłupsza rzecz jaką kiedyś zrobiłaś?
Dałam sobie zrobić wodę z mózgu i posłuchałam innych zamiast iść za głosem własnego serca i rozumu. 



Przyszedł czas na moje blogowe nominacje:
1. http://manguesie.blogspot.com/
2. http://cytrynapielegnuje.blogspot.com/
3. http://kosmetykovo.blogspot.com/
4. http://makeeupfriends.blogspot.com/
5. http://ameeise.blogspot.com/
6. http://twistfantasy.blogspot.com/
Jest ich tylko 6 ale są to blogi, które mi się naprawdę spodobały :)


Będzie mi miło, jeśli odpowiecie na moje pytania:
1. Wolisz kosmetyki eko czy jest Ci to obojętne?
2. Używasz produktów z drogerii czy może próbujesz sama je tworzyć z półproduktów dostępnych w internecie?
3. Jeżeli miałabyś wybrać jeden produkt kupiłabyś ten, który ładnie pachnie czy ten w ładnym opakowaniu?

4. Jakie posty na blogach najbardziej Cię interesują?
5. Jesteś spontaniczna czy wolisz mieć wszystko z góry zaplanowane?
6. Lubisz gotować czy preferujesz wyjście do restauracji?
7. Zdradź swój ulubiony trick - urodowy, kulinarny, motoryzacyjny... na pewno jakiś masz! :)
8. Jest jakiś gadżet, bez którego naprawdę nie możesz żyć (i dlaczego)?
9. Jeśli mogłabyś zamieszkać w dowolnym miejscu na świecie, które byś wybrała?
10. Wolisz robić zakupy w sklepach stacjonarnych czy chętniej wybierasz te internetowe?
11. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?

Zapraszam do zabawy! :)

9 komentarzy:

  1. Ślicznie dziękuję za opublikowanie odpowiedzi :)
    Strasznie miło było mi je czytać :)

    Podziwiam Cię z tymi szpilkami :D ja na codzień preeruję sportowe no... i koturny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sportowych nie umie chodzić haha :)
      Dziękuję za nominację :)

      Usuń
  2. Też uwielbiam obcasy i zakładam je kiedy tylko mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację :) na pewno w najbliższym czasie odpowiem na pytania ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć !

    organizuję konkurs razem ze sklepem renee.pl , w którym można wygrać dowolną parę butów po prostu należt spełnić warunki :)

    http://make-life-more-fashionable.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-dowolne-buty-ze-sklepu.html


    + ależ u ciebie kolorowo!
    dodaje do obserwowanych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  5. tak jak ty uwielbiam koturny , szpilki , wszystkie buty , które są wysokie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się mój blog. Wysokie buty to jest to, bez nich nikt nie potrafi mnie rozpoznać :P

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.