czwartek, 22 listopada 2012

Zakupowe zapowiedzi...

Witajcie!

Pewnie większość z Was słyszała o promocji -40% na kolorówkę w Rossmannie :)
Prześledziłam swoją wish listę i kupiłam kilka rzeczy. Dodatkowo skusiłam się w Super-Pharm na nowość Nivei - malinowe i karmelowe masełka do ust (jak pięknie pachną!) i regenerujący balsam do ust L'Biotica :) Niestety jakość zdjęć nie powala (mam fatalne oświetlenie w mieszkaniu) ale obiecuję pstryknąć nieco lepsze do recenzji :)


Od lewej - krem do ust Manhattan 95G (mam już czerwony, bardzo fajny produkt), 2 nowe Color Tattoo - 15 Endless Purple i 55 Immortal Charcoal. Tym samym mam już chyba wszystkie interesujące mnie kolorki dostępne w Polsce :) Poniżej wspomniane już masełka Nivea a obok korektor od Maybelline i szminka 070 Airy Fairy z mojej ulubionej serii szminek Rimmel :)
Poniżej nieco lepsze ujęcie maseł Nivea:


Poza typowo kosmetycznymi zakupami w moje ręce wpadły jeszcze woski Yankee Candle. Tyle dobrego się o nich naczytałam, że musiałam w końcu przekonać się czy faktycznie są takie wspaniałe jak wiele z Was pisze :)


Skusiłam się na Sandalwood Vanilla, Warm Spice, Mandarin Cranberry, French Lavender i Black Cherry.

Oczywiście recenzje nowych nabytków już wkrótce, może na targach w weekend coś jeszcze kupię :)
Skorzystałyście z promocji w Rossmanie?
A może polecicie mi jakieś inne zapachy Yankee Candle?
Pozdrawiam! :)

24 komentarze:

  1. Masz masełka Nivea, ciekawe jak się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa czy oprócz zapachu (tyle zdążyłam przetestować :) ) mają jeszcze inne właściwości :) Jak bliżej je poznam obiecuję recenzję :)

      Usuń
  2. W sobotę wybieram się do Rossmanna i końmi mnie stamtąd nie wyciągną! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz coś na oku czy spontaniczne zakupy? :) Ciągle myślę, czy jeszcze tam nie wrócić ale portfel się na mnie obraził :(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnie w końcu skusiły na dobre i na razie wiem tyle, że pachną przepięknie! Musze je w końcu przetestować zgodnie z przeznaczeniem - w kominku :)

      Usuń
  4. Gdzie w Kato dorwałaś te masełka Nivea i cienie Maybelline?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w Bytomiu byłam w Super-Pharm i tam kupiłam masełka, a cienie na AKS w Chorzowie :) Masełka powinny być w SCC w Super-Pharm a cienie kiedyś widziałam w Rossmannie w Empik Megastore :)

      Usuń
    2. Właśnie dziś byłam w Supersamie i zastałam tylko tester koloru On and on bronze (chyba tak to brzmi)... A będę w SCC za 2 tygodnie, więc na pewno skuszę się na masełka :D

      Usuń
    3. Do tego czasu pewnie je zrecenzuję się upewnisz się czy warto :) AKS pewnie Ci nie po drodze? Tam dzisiaj były wszystkie kolory + testery :) Ogólnie tam jest wielki Rossmann i mają wszystko :)

      Usuń
  5. malinowa nivea <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie jak malinowa mamba, obłędny zapach :) Z braku malinowych cudów Balea mam chociaż malinowe masełko do ust :)

      Usuń
  6. O, masełka Nivea! Kuszą mnie :)
    Woski YC kocham- polecam Fluffy Towels i Vanilla Lime :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad Vanilla Lime myślałam ale uparłam się, że wybiorę 5 bo chyba bym zbankrutowała :) Dziękuję za polecenie, na pewno poczytam o tych zapachach przy okazji następnych zakupów :)

      Usuń
  7. Kusi mnie ta promocja, ale na razie nie mam kiedy wybrać się do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedziałam dzisiaj o niej dziewczynom z uczelni to całe zajęcia myślały co kupić :D

      Usuń
  8. uuuuu ale zaszalalas :)tzn rossman :) mam jeden balsam Nivea ale wersje naturalna, nie widzialam u mnie tych co kupilas :)

    ps. niedlugo opracuje do perfekcji pisanie na klawiaturze jedna reka bo na drugiej mi drzemie Michalek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś jeśli chcesz to Ci kupię malinowy, karmelowy albo macadamia :D
      Ucz się, ucz :) Dobrze, że drzemie i pozwala Mamusi poczytać blogi :*

      Usuń
    2. macadamia mam, nie naturalny, skad mi sie to wzielo nie wiem.. chyba z niewyspania :)

      Usuń
  9. Jestem ciekawa, które zapachy YC Ci się najbardziej spodobają ;)Zakupy bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc sama też jestem ciekawa bo po pierwszych testach wszystkie bardzo mi się podobają <3

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.