czwartek, 29 listopada 2012

Hand Made paleta cieni

Witajcie!

Widzę, że w blogosferze zapanowała moda na własnoręcznie zrobione paletki :) Moja powstała już jakiś czas temu ale postanowiłam ją pokazać, może zainspiruje którąś z Was :)

Swego czasu miałam paletki 5, 3 i 6 Inglota ale lubię mieć wszystko w jednym miejscu. 5 sprawdzały się świetnie kiedy cieni było mniej i faktycznie tworzyły kolorystyczne piątki :) Wtedy miałam 5 zieloną, 5 niebieską, 5 beży i brązów, 5 do smoky, 5 fioletową... Ale z czasem kolekcja się rozrastała i 5 przestały wystarczać. Oczywiście, że można kupić wielkie palety ale niestety studencka kieszeń nie była do nich przekonana. Z pomocą przyszła moja koleżanka, która znalazła kredki za grosze i sama zrobiła sobie z nich paletkę :) Przy najbliższej okazji kupiła kredki i dla mnie i tym sposobem znalazło się metalowe etui :) Był tylko jeden problem - cienie Kobo i Inglota nie mają magnesów więc latały sobie luzem w paletce jak tylko im się podobało. Na szczęście pewien miły sprzedawca z Allegro zgodził się sprzedać mi puste magnesy (wybrałam kilka, gdyż nie miał odpowiadających idealnie wymiarom paletki) i tym sposobem powstała paleta magnetyczna made by Nena :) Zdaję sobie sprawę, że może wyglądać nieco śmiesznie ale głównie zależało mi na jej funkcjonalności a nie wyglądzie :)

Oto ona, wypełniona w całości Inglotem i Kobo:


Jak widzicie zostało jeszcze jedno wolne miejsce :) Chciałybyście zobaczyć swatche cieni z paletki (wszystkich, a może podobają Wam się jakieś konkretne)? :) A może same zrobiłyście swoje paletki, pochwalcie się! Czekam na Wasze inspiracje, może któraś podrzuci mi inny, lepszy pomysł na moją paletkę?

20 komentarzy:

  1. super sprawa:) ja ostatnio kupiłam pojedyncze cienie, 6 sztuk i muszę je gdzieś razem upchnąć, bo tak się nie wygodnie ich używa:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Mnie irytowało kopanie w stosie paletek i dlatego powstała ta (chociaż niedługo będę musiała zrobić większą hahaha :) )

      Usuń
  2. moze jednak coś mi wpadnie w oko? co masz do oddania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm sama nie wiem... A czego szukasz? To rzucę okiem co mam ;)

      Usuń
  3. piękny zbiór, mogłabym prosic o swathce 2 pierwszych poziomych rzędów ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 od góry, tak? Te beże, róże itp? W wolnej chwili w przyszłym tygodniu zrobię swatche :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A pomyśleć, że jeszcze jest tyle pięknych cieni, których nie mam :D

      Usuń
  5. Piękne zestawienie, podoba mi się różnorodność kolorów :) Czekam na swatche ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię je, jak tylko znajdę chociaż ćwierć wolnej chwili + promień przyzwoitego światła :)

      Usuń
  6. piękna kolekcja, niebieskości i beże podobają mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, co za wspaniałości! Super pomysł, teraz wszystko pod ręką, brawo Nena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      BTW dokupiłam dzisiaj w Inglocie 2 kółeczka, gdzie ja je włożę? :(

      Usuń
  8. Fajny efekt, chociaż ja mało cieni używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sam raz dla Ciebie są te mniejsze paletki :)

      Usuń
  9. Świetny pomysł na paletę w pudełku po kredkach :) jeśli chodzi o magnesy to można zwykle "lodówkowe" poprzyklejać i też dają rade :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej miałam pocięte lodówkowe (nie używam takich, dysponowałam chyba trzema) i niestety kiepsko trzymały, cienie latały w palecie dlatego za grosze kupiłam te duże na allegro :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.