czwartek, 8 listopada 2012

Listopadowe łupy vol. 1

Witajcie!

Dzisiaj pochwalę się moimi ostatnimi zakupami w Super-Pharm :)
Poszłam po krem a oczywiście w koszyku wylądowały jeszcze 3 produkty (a o płynie micelarnym oczywiście zapomniałam :( )
Jesteście ciekawe co kupiłam? Już pokazuję! :)


W koszyku, oprócz kremu na dzień Nutri-Gold Light & Silky znalazły się dwie kredki Master Smoky od Maybelline  - granatowa i brązowa, które były zakupem w pełni spontanicznym, gdyż zachęciła mnie ich cena - jedyne 6,99zł/sztuka :)
Kupiłam jeszcze 'matową' szminkę z nowej kolekcji Kate Moss dla Rimmel (nr 104), jesteście ciekawe jej porównania do 105, którą opisałam tu?

Wkrótce recenzje wszystkich poniedziałkowych łupów :)

Pozdrawiam,
Zajęta testowaniem Nena :)

8 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc jestem bardzo ciekawa tego kremiku. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowe testy wypadły optymistycznie więc myślę, że pierwsza recenzja już wkrótce :)

      Usuń
  2. ja też czekam na recenzję kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także czekam na recenzje kremu !

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie niedługo, obiecuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakupy, krem ciekawy, szminka też mnie interesuję :)
    Dziękuję pięknie za wizytę Nena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez jestem ciekawa kremu :) mam kremy z tej serii na liscie do kupienia :)
    a szminka 104 wg mnie jest najladniejsza z serii wsrod tych, ktore mam, a wiesz ktore mam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.