niedziela, 14 kwietnia 2013

Zielona apteka

Witajcie!

Dzisiaj kolejna recenzja kosmetyku do pielęgnacji. Dalej pozostaję  w temacie oczyszczania przechodząc nieco wyżej od twarzy - do włosów. Szampon Green Pharmacy z łopianem większym kupiłam skuszona pozytywnymi recenzjami na blogach. Czy podzielam zachwyt innych blogerek? Dowiecie się za chwilę :)


Opakowanie:
Standardowo zaczynam od buteleczki, która w przypadku tego szamponu wcale standaowa nie jest. Cała stylistyka opakowań kosmetyków tej marki nawiązuje do starych, ciemnych, aptecznych buteleczek. Nie inaczej jest w przypadku opakowania tego szamponu. Bardzo podoba mi się ta stylistyka. Miałam nadzieję, że zakrętka jest odkręcana, a jest zamykana na klik. Nie jest to jednak problemem, gdyż opakowanie jest bardzo szczelne.


Buteleczka nie jest też zbyt sztywna, dzięki czemu łatwo wydobywa się szampon, nie jest też zbyt miękka. Jedynym minusem jest trudność w postawieniu jej do góry dnem, co może nieco utrudnić wydobycie resztek szamponu. Całe szczęście, że wygląda na łatwą do odkręcenia ;)

Zapach: Ziołowy, apteczny, zdecydowanie nie chemiczny. Podoba mi się :) Mam wrażenie, że delikatnie utrzymuje się na włosach po myciu.

Konsystencja:
Idealna, żelowa. Szampon jest na tyle gęsty, że nie spływa z dłoni zanim zdążę go zaaplikować na włosy, ale też na tyle rzadki, że bez problemu wydobywa się go z opakowania. Pieni się w sam raz i jest dosyć wydajny - mam długie włosy, a na ich umycie zużywam o wiele mniej tego szamponu niż jego poprzednika z Joanny Professional.


Działanie:
Od szamponu oczekuję dwóch rzeczy - ma dobrze oczyszczać włosy i ich nie wysuszać. Green Pharmacy dogaduje się z moimi włosami niczym najlepsi przyjaciele. Są czyste i nie przetłuszczają się zbyt szybko. Po jego użyciu czuję przyjemne odświeżenie skóry głowy. Włosy po myciu nie są przesuszone. Jedynym minusem mógłby być fakt, że trudno je rozczesać bez odżywki - ale zawsze stosuję odżywkę, więc nie odejmuję za to punktów. Dodatkowy plus za bezproblemowe zmywanie olei :) Szampon ma przyjemny skład i zapewnienia producenta o braku parabenów, silikonów i SLS ma potwierdzenie w INCI.

Podsumowanie:
Świetny szampon za kilka zł. Widuję go często w promocji w Naturze za około 5zł. W stosunku do jakości cena wydaje się być śmieszna. Szampon mnie zachwycił i chętnie wypróbuję inne wersje :)

+ miłe dla oka i praktyczne opakowanie
+ ładny zapach
+ przyjazny skład
+ dobrze oczyszcza włosy
+ przyjemne uczucie odświeżenia
+ nie wysusza włosów
+ bez problemu zmywa oleje
+ niska cena

Słyszycie fanfary na cześć tego szamponu? Uroczyście informuję, że dostał ode mnie najwyższą ocenę i trafił na listę moich ulubieńcow :)






Przesyłam (w końcu!) ciepłe, wiosenne pozdrowienia :)

post signature

10 komentarzy:

  1. lubie ich szampony mimo, że potwornie plączą moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie brzmi fajnie i naturanie.. nie to co loreale, garniery, pantiny itd... ;) ja od szamponu wymagam tez, by nie powodowal u mnie swedzenia skory glowy a tu niestety wiekszosc szamponow powoduje takie swedzenie. Pewnie dlatego ze zapchane chemia.. musze znalezc cos takiego naturalnego.

    i kolejny przyklad mamy; ze tanie a dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy, ale przyznam szczerze że mnie kuszą. A po Twojej recenzji to może w końcu się naprawdę na ten szampon skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja używałam szamponu rumiankowego green pharmacy i też byłam zadowolona choć fakt bez odzywki ciężko z rozczesywaniem,polubiłam ten jego zapach taki słodki;/)Na dodatek jest bardzo tani;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra stosowała ten szampon i była bardzo zadowolona :) Ja miałam GP z żeń-szeniem i też go sobie chwaliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej firmy używąłam tylko kremu do rąk z jaskółczym zielem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś zadowolona? Widziałam te kremy za grosze w Naturze ale nie byłam pewna, czy brać :P

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.