niedziela, 21 kwietnia 2013

Wymiankowe łupy

Witajcie!

W czwartek spotkałam się na kawie z Anne-mademoiselle i Kaprysek :) Poza rozmowami spotkanie obfitowało w wymiankę kosmetyczną. Pokażę Wam moje łupy ;)


Najbardziej interesują mnie cień- kameleon Catrice i maska Pilomax - ciekawe, jak się sprawdzą :)
Kilkadziesiąt cieni w kolekcji to mało, więc przygarnęłam jeszcze jasny cień Catrice i zielony Mariza, który na zdjęciu zmienił odcień.
Zabrałam ze sobą również jeden z ulubionych błyszczyków - Rimmelowy  Stay Glossy, spray termoochronny Marion (Got2Be już dawno spotkało denko) i płyn do demakijażu Avon - jeśli się nie sprawdzi, to na pewno przyda mi się jego butelka.
Dodatkowo wpadły mi w oko dwa lakiery, które spodobały się mamie (Flomar i granatowy) i zielony Mariza, w sam raz na stopy :) Ostatnim nabytkiem jest odżywka do paznokci Venita, z której również korzysta mama :) Mam nadzieję, że produkty będą mi służyć, a dziewczyny są zadowolone ze swoich łupów :)

Po powrocie z UK otworzę tutaj mały kramik wymiankowy, więc bądźcie czujne! :)

Pozdrawiam słonecznie,

post signature

19 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie odżywka do pazurków, bo chyba dobrze widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z flormaru będziesz zadowolona mają świetne lakiery !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne lupy ;) ja niechciane i nieuzywane wrzucam na ebay. wszystko sie sprzedaje ;) no ale nie mam sie z kim wymieniac...

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo fajniutkie łupy :) wszystko wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem tego jaśniutkiego cienia z Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobaja mi sie lakiery i cienie :)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. wooow ciekawe te wymiankowe łupy :) jasny Catrice cień jest ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Catrice'owego Kameleona :)
    Przy okazji, zerknij na pojedyncze cienie MUA! palety już tak nie zachwycają, lecz te pojedyncze są naprawdę godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty do włosów firmy Marion. Jeszcze nigdy nie zawiodłam się na nich:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A olejki nie załapały się do zdjęcia? :) Ja dziś rozpoczęłam testowanie Twojego podkładu MF. Pierwsze wrażenie jak najbardziej w porządku. Do następnego razu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, stoją już w łazience :D Tak mi się spodobały, że od razu zabrałam się za używanie, ale ciii :)
      Użyłaś już tego podkładu?

      Usuń
    2. Tak, użyłam :) Ładnie się wtapia, skórek podkreślonych nie widzę (ale może ich chwilowo nie być, bo po peelingu jestem) i kolor nawet jest w porządku. Oby nie zapychał :)

      Usuń
  11. Cienie Catrice bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cień wygląda pięknie :) Za to jeśli chodzi o termoochronę z Mariona to mam czerwoną wersję i u mnie się nie sprawdza :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne są takie wymiany :) ciekawe łupy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.