sobota, 30 listopada 2013

Ulubieńcy listopada

Witajcie!

Listopad ma się ku końcowi. I dobrze, bo nie przepadam za tym miesiącem. Jest bardzo ponury, chociaż w tym roku na pogodę nie mogłam specjalnie narzekać. Do tego był pracowity na maxa i gdyby nie weekendowy wyjazd do Wiednia chyba nie wiedziałabym jak się nazywam.

W tym miesiącu odkryłam kilka fajnych produktów, a także wróciłam do starych dobrych znajomych :)


W dziedzinie pielęgnacji absolutnie zachwycił mnie brzozowo-nagietkowy krem Sylveco. Tłusty jak diabli, ale efekt po nałożeniu go na noc jest wspaniały!
Większość z Was używa samoopalaczy latem. Ja głównie korzystam z nich zimą aby wyrównać koloryt między twarzą i dekoltem, a resztą ciała. Słynne kropelki Collistar Gocce Magiche Viso zostaną ze mną na dłużej.
W połowie miesiąca skończyła mi się oliwka do paznokci i sięgnęłam po jeden z prezentów od marki Herba Studio - balsam do paznokci 2x5. Przyznaję, że na razie sprawuje się świetnie!

W kwestii kolorówki wróciłam do jednego z moich podkładowych ulubieńców - Revlon Colorstay do skóry suchej i normalnej, jeszcze nigdy mnie nie zawiódł.
Niestety w ostatnim miesiącu skóra mocno płatała mi figle, więc musiałam ponownie zaprzyjaźnić się z ekstremalnie kryjącym kamuflażem Kryolanu.
Do ulubionych mazideł do ust dołączyło masełko Revlon Colorburst, które ładnie wygląda na ustach i nie przesusza ich.
Moim odkryciem miesiąca są niedawno kupione kredki do oczu Bourjois Color Clubbing Waterproof. Mają piękne kolory i piekielną trwałość, czego chcieć więcej?

Jakie są Wasze listopadowe hity? :)

Pozdrawiam weekendowo (dla odmiany - znad Excela!) :)

PODPIS

22 komentarze:

  1. ciekawa jestem jak działa ten balsam do paznokci..

    OdpowiedzUsuń
  2. kamuflaże Kryolan kuszą mnie od dawna :) Nie jestem tylko pewna, czy sobie z nimi poradzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, jestem bardzo ciekawa tych produktów Sylveco i chyba skorzystam z dnia darmowej wysyłki i coś zamówię z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno też coś sobie zamówię na zapas! :)

      Usuń
  4. Z tym kremem mialam niezla przygode- swietnie nawilza ale na czole powoduje u mnie ogromy wysyp. Takze kazda czesc twarzy smaruje czyms innym^^

    OdpowiedzUsuń
  5. kropelki Collistar sa na mojej liście zakupowej :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Podkład z Revlon to mój hit hitów!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych kosmetyków ale Revlon chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten balsam do skórek, bardzo fajnie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paletka kryolan jest świetna ;) zakryje wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ogladam tych wszystkich ulubiencow badz zakupy marze o dniu w ktorym bede mogla sama na spokojnie zrobic sobie rundke po ross naturze etc

    OdpowiedzUsuń
  11. Na krem Sylveco mam już od dawna chętkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chcę wypróbować te kropelki Collistar`a :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę wreszcie wypróbować te kropelki i krem Sylveco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jedno i drugie :) Nowy krem Sylveco już zamówiłam (darmowa dostawa :) ), a kropelki są chyba nie do wykończenia :)

      Usuń
  14. ten balsam do paznokci dobry jest ale ten zapach mnie odtrąca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Krem Sylveco był świetnym balsamem do ciała. Masełko Revlon lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.