czwartek, 21 listopada 2013

TAG - 40 pytań kosmetycznych

Witajcie!

Ja zwiedzam Wiedeń, a Wam prezentuję odpowiedź na tag, do którego zaprosiła mnie Kasia - 40 pytań kosmetycznych :)


No to zaczynamy!

1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
 Rano i wieczorem. Z tym, że wieczorem o wiele dokładniej - rano jestem zbyt zaspana ;)

2. Jaki masz typ cery?
 Szczerze? Jeden pieron ją wie, zmienna jak baba! Mieszana, ale raz bardziej sucha, a raz bardziej tłusta.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
 Nie mam ulubieńca, obecnie używam żelu micelarnego z Biedronki.

4. Czy używasz peelingów do twarzy?
Tak :)

5. Jaka to marka?
Różne, lubię np. peeling Himalaya, ale kolejny chcę zrobić sama :)

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
Ostatnio moja twarz pokochała lekki krem brzozowy Sylveco.

7. Czy masz piegi?
Nie mam ani jednej, a wg mojej pseudonaczycielki wizażu powinnam być nimi obsypana (bynajmniej nie ze względu na karnację, a naturalny kolor włosów).

8. Używasz kremu pod oczy?
Regularnie od kilku lat.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
I to jaki! Wolę o tym nie myśleć :/

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?
Wszystkich możliwych i nie pomagały. Czasem trzeba słuchać intuicji, a nie stada ponoć dobrych lekarzy.

11. Jakiego podkładu używasz?
Różnych - lubię Helathy Mix, Colorstay i azjatyckie BB creamy :)

12. Co z korektorem?
Pod oczy - zawsze, ciągle szukam ideału (Maybelline Affinitone jest bliski). Na skórę, jeśli trzeba, nakładam kamuflaż Kryolanu albo Beauties Factory.

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Żółta bez nawet najmniejszej nutki różu, za to z dyskretną domieszką oliwki.

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Jeśli są dobrze przyklejone - jestem na tak. Nie przepadam za rzęsami w pasku, wolę te w kępkach... ale najbardziej zadowolona byłam z przedłużania 1 do 1, super sprawa!

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Wiem i zazwyczaj przez ten czas udaje mi się je zużyć.

16. Jakiej maskary teraz używasz?
Kończę False Lash Wings, ale w kolejce czeka mój ulubiony Dior Iconic.

17. Sephora czy MAC?
MAC! Szczególnie, jeśli chodzi o pomadki.

18. Masz kartę pro do MAC?
Nie, ale mam nadzieję, że kiedyś stanę się jej posiadaczką :)

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Prawdziwego arsenału najróżniejszych pędzli i pędzelków. Nie przepadam za gąbeczkami i pacynkami.

20. Używasz bazy pod cienie?
Od czasów gimnazjum. Mam tłuste powieki i baza to mój absolutny must-have!

21. Używasz bazy pod makijaż?
Tylko od wielkiego dzwonu.

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Każdy! Mam taką tęczówkę, że mogę eksperymentować dosłownie z wszystkimi kolorami, wystarczy tylko odpowiednio je ze sobą połączyć :)

23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
Jedno i drugie, zależy na co mam danego dnia ochotę.

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką?
Nigdy, tuszem też mi się nie zdarzyło ;)

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
Na wieczór - super! Rano nie chce mi się z nimi bawić.

26. Używasz kosmetyków mineralnych?
Niestety nie - ciągle nie umiem trafić na idealny odcień.

27. Ulubiona szminka?
MAC Russian Red

28. Ulubiony błyszczyk?
Nie mam, zdecydowanie wolę pomadki!

29. Ulubiony róż?
Chyba Benefit Dallas

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?
Zdarza mi się, szczególnie azjatyckie BB creamy

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Lubię, chociaż planuję zamienić je na własne wyroby ;)

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nie, chyba nigdy mi się to nie zdarzyło.

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Chodziłam, ale marzy mi się kurs, na którym naprawdę bym się rozwinęła!

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
Nie mnie to oceniać :) Ale gdy wiem, że nie mam czasu to robię lekki makijaż.

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Irytują mnie podkłady kończące się na linii żuchwy, krzywe kreski i szminka na zębach.

36. Lubisz kolorowe makijaże?
Uwielbiam!

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Podoba mi się styl Gwen Stefani.

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Zaskoczę Was mówiąc, że czerwona szminka? ;)

39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu?
Idąc tylko na zakupy do pobliskiego marketu lub wyrzucić śmieci -tak.

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Zdaniem moich kumpli - tak. I tego się trzymajmy ;)

Zapraszam do zabawy Was wszystkie, jeśli macie ochotę odpowiedzieć na pytania :)

Pozdrawiam!


 PODPIS

6 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.