sobota, 9 listopada 2013

Denko

Witajcie!

W końcu zebrałam się i obfociłam denko. Niektóre puste opakowania zalegały u mnie od lipca, więc na dobrą sprawę nie mam czym się pochwalić w kwestii sukcesywnego zużywania.


W tym czasie udało mi się zużyć:
3 żele pod prysznic Balea
Bardzo je lubię - są wydajne i pięknie pachną, a także nie wysuszają skóry. Recenzowałam je tu i tu.
Ogólna opinia: 4+
Czy kupię ponownie: Tak
Następca: Kolejny żel Balea :)

Lactacyd Femina
Bezkonkurencyjny produkt do higieny intymnej.
Ogólna opinia: 5
Czy kupię ponownie: Tak
Następca: Ten sam produkt

Szampon do włosów Green Pharmacy Łopian większy
Dobrze oczyszczał włosy i zmywał oleje. Pełna recenzja znajduje się tutaj.
Ogólna opinia: 4+ (po wypróbowaniu nowego szmaponu mój zachwyt GP minimalnie się zmniejszył).
Czy kupię ponownie: Tak
Następca: Szampon pomarańcza i chilli Love2Mix Organic

Odżywka do włosów Garnier Olejek z awokado i masło karite
Osławiona odżywka, która u mnie średnio się sprawdziła. Więcej na jej temat przeczytacie w tym poście.
Ogólna opinia: 3
Czy kupię ponownie: Nie
Następca: balsam na łopianowym propolisie Receptury Babuszki Agafii

Odżywka do włosów Aussie 1 minute miracle deep color treatment
Użyłam 3 razy i resztę zostawiłam mamie. Mama była zadowolona, ja nie widziałam efektów.
Ogólna opinia: Moja 2, mamy 4
Czy kupię ponownie: Nie
Następca:  balsam na łopianowym propolisie Receptury Babuszki Agafii

Żel do włosów  Joanna Cool Look żel megamocny
Średni żel. Zużyłam, ale nic mi nie urwał.
Ogólna opinia: 2
Czy kupię ponownie: Nie
Następca: Na razie brak

Micel AA wrażliwa natura
Całkiem fajny micel, dobrze zmywa makijaż. Recenzowałam go tutaj.
Ogólna opinia: 4+
Czy kupię ponownie: Tak
Następca: Micel Bourjois

Płyn do płukania ust Listerine Zero 
Miałam nadzieję, że pozbawiony alkoholu Listerine ma lepszy smak od klasycznych wersji. Nie ma :(
Ogólna opinia: 1
Czy kupię ponownie: Nie 
Następca: Colgate Plax bezalkoholowy

Krem do rąk  Garnier Intensywna regeneracja
Dobry krem, nieźle nawilża wiecznie wysuszone ręce chemika. Mimo wszystko dalej szukam ideału :)
Ogólna opinia: 4
Czy kupię ponownie: Możliwe
Następca: Błyskawicznie nawilżający krem Nivea

Regenerujące masło do ciała AA Ciało wrażliwe Kakaowa Symfonia
Całkiem fajne masło do ciała, chociaż nie jest pozbawione wad. Link do pełnej opinii na jego temat.
Ogólna opinia: 3+
Czy kupię ponownie: Możliwe
Następca: balsam Palmer's Cocoa Butter Formula

Peeling do stóp z kwasami TonyMoly Shiny Foot
Rewelacyjny produkt, efekt był fantastyczny. Po więcej zachwytów zapraszam tutaj :)
Ogólna opinia: 5
Czy kupię ponownie: Tak 
Następca: Na razie brak

W tym samym czasie zużyłam jeszcze mały słoiczek olejku kokosowego i krem Tołpy, ale opakowania nie załapały się na zdjęcie ;)

Oby następne denko było większe!

Miłego wieczoru,

PODPIS

16 komentarzy:

  1. Muszę w końcu wypróbować tego sławnego płynu do higieny intymnej. Ostatnio już był w moich rękach, ale wyczaiłam AA do zadań specjalnych no i mam , co mam..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta Balea tak korci że chyba mikołaj mi ją przyniesie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie odżywka Garniera póki co się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne denko, dwójkę z tych trzech żeli Balei znam doskonale i mam takież samo odczucie, krem Garniera znam, jest fajny, ale nie porywa, Lactacyda lubię bardzo, Cool Look też mam, ma piękny zapach, stosuję go bardzo rzadko, ale efekt daje średni :)
    Fajne deneczko, muszę swoje też obfotkać, a na dworze tak ciemno, że szok...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zupełnie inne odczucia co do odżywki garnier - u mnie sprawdziła się świetnie. Za to produktów aussie nie miałam i nie zamierzam kupować, po składach wyglądają na mocno przeciętne, a są stosunkowo drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w UK za bezcen, polskiej ceny nigdy bym za nie nie zapłaciła ;)

      Usuń
  6. ładnie Ci poszło :) znam Kakaową Symfonię i była przyzwoita :) choć wydobycie jej z butli, zwłaszcza przy koncu graniczyło z cudem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci poszło! :D
    Micele z AA uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. lece czytac recenzje peelingu do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie narzekaj na wielkość denka - zużyłaś parę dużych opakowań, a to z nimi zazwyczaj są problemy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie ten peeling do stóp się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.