niedziela, 3 listopada 2013

Zakupy w Hebe

Witajcie!

Jak pewnie większość z Was odwiedziłam Hebe podczas tygodnia pod hasłem codziennie -40% na inną markę. Miałam już nic nie kupować, ale rozgrzesza mnie fakt, że w koszyku znalazły się jedynie planowane od dawna produkty :)


Kończy mi się żel do brwi Eveline, a Celia mnie nie zachwyciła. Przeczytałam kilka pozytywnych opinii na temat żelu Eyebrow Filler Catrice, więc postanowiłam spróbować (za aż 8zł! :P ). Oprócz żelu do koszyka włożyłam tez róż Defining Blush 060 Rosewood Forest, na który czaiłam się od dłuższego czasu. Na skórze przypomina mi trochę Benefitowy Dallas.

Nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła nowych mazideł do ust :)
Na masełko do ust Colorburst Lip Butter od Revlon ostatecznie namówiła mnie Justyna, zresztą wybrałam nawet ten sam odcień - 096 Macaroon. Co raz częstsze "zdrady" matowych szminek na rzecz balsamicznych pomadek i kredek są niezbitym dowodem, na moje poranne lenistwo :/
Wybrałam też czekoladowo-wiśniowy balsam do ust Palmer's Cocoa Butter Formula Lip Balm... i po kilku użyciach mogę powiedzieć, że wolę masełko do ust w tubce z tej samej serii. Balsamu nie przekreślam, ale nie wróżę nam wielkiej przyjaźni.

A teraz szlaban na zakupy... No dobra, w DM mogę zaszaleć :P

Pozdrawiam,

PODPIS

18 komentarzy:

  1. Ja byłam wkurzona, że przeceny na Catrice były w sobotę, gdy akutrat w sobotę nie bylo mnie w Katowicach ! A też chciałam kupić ten róż, kredkę do brwi i może jakiś cień ;-)
    Eh, parę dni później bez promo i tak kredkę kupiłam - tylko :<

    OdpowiedzUsuń
  2. wybieram się dopiero do Hebe i niestety nie załapałam się na promocję :( szkoda że już mam kilka pomadek bo Palmers kusi... chociaż u siebie w Hebe go nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na moje pierwsze wrażenia - nic nie tracisz ;)

      Usuń
  3. Boski jest kolor tego różu :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę a ja pojęcia nie miałam , że były takie okazje w Hebe. Ciekawi mnie ten żel do brwi;)

    OdpowiedzUsuń
  5. też byłam :P i żałuję, że nie wzięłam masełka z Revlonu..

    OdpowiedzUsuń
  6. daj znać jak będzie się spisywać ten żel do brwi, bo sama szukam jakiegoś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio zakochałam się w produktach catrice i poszukuje cieni do brwii :)
    róż jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jeden róż z tej serii i bardzo go lubię, ten też spodobał mi się przez kolor :) Poszukam go u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Róż ma cudny kolor, musze go sprawdzić :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny ten róż! Muszę muszę bliżej mu się przyjrzeć :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Roz ma bardzo ladny odcien, a zel do brwi jest przezroczysty czy barwiony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatnie brązowy, ale na moich brwiach w ogóle koloru nie widać :) Chcesz swatche?

      Usuń
  12. Żałuję, że nie udało mi się skorzystać z tej promocji na Catrice. Ale nic straconego, na pewno będą jeszcze kolejne. Może doczekam się recenzji Twojego żelu, bo mój revlon szybko coś zgluciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam róż z Catrice, ale w odcieniu 030 Love&Peach i go uwielbiam :) świetnie napigmentowany, oryginalny kolor, długo się utrzymuje i jest bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.