wtorek, 19 listopada 2013

Hity z Rossmanna

Witajcie!

Pewnie wszystkie już wiecie, że Rossmann szykuje kolejną akcję rabatową na produkty do makijażu :) Sama raczej nie skorzystam, bo wyjeżdżam na weekend do Wiednia (a po powrocie pewnie zostaną puste półki :P ), ale przygotowałam dla Was listę moich ulubieńców do kupienia podczas promocji :) Część na pewno widziałyście już na innych blogach, a do pozostałych być może przekonają Was moje recenzje :)


Zacznę od naustnych mazideł :)
Kuszą Was wszechobecne pomadko-błyszczyko-masełka do ust w kształcie kredek? Polecam Bourjois Color Boost, Soft Sensation Lipcolor Butter Astora (Loved Up i Va Va Voum) lub Revlon Just Bitten, jeśli w Waszym Rossmannie jest szafa tej marki :)


Skoro mowa o Revlonie to polecam również słynne masełka do ust Colorburst :) Swoje mam od niedawna, ale bardzo je polubiłam!


Pozostając w temacie mazideł do ust, gorąco polecam pomadki Rimmel Lasting Finish. Klasyczne (Airy Fairy, Paradise, Drop of Sherry, Asia i Firecracker ), matowe (104 i 105 )i z kolekcji Kate Moss (10 i 14). Są rewelacyjne - wszystkie!


Ostatni naustny produkt, który sama odkryłam podczas wiosennej promocji - lakier do ust L'Oreal Shine Caresse (Lolita i Juliet ) :)


Czas na coś do twarzy. Polecam korektor Affinitone od Maybelline.


Pilnie potrzebny tusz do rzęs? Śmiało weź z półki MF 2000Calorie albo False Lash Wings od L'Oreal :)


Nie byłabym sobą pomijając w tym zestawieniu Color Tattoo - moje ulubione cienie w kremie (recenzja i swatche1 oraz swatche2 :)


Na co planujecie zapolować tym razem? :)

Pozdrawiam,

 PODPIS

27 komentarzy:

  1. komponuję właśnie listę :) jak dobrze, że nie pokazałaś Whisperów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy je pokazują, chciałam być choć ociupinkę oryginalna :D

      Usuń
  2. Pomadko-błyszczyko-masełka Bourjoisa chętnie, mój ostatni zawód Avonowy, muszę ukoić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już kolejny raz patrzę na On and on Bronze... ale w zasadzie to niczego mi nie potrzeba... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam siedzieć w domu ale ostatecznie im bliżej tego WIELKIEGO DNIA to mam coraz większą listę, więc pójdę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego co pokazałaś planuję skusić się na pomadkę Rimmel by Kate Moss :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niczego do ust nie będę kupować, tusz będę miała za 1 gr w YR (mam kupon), cień Maybelline mam, z korektorów kusi mnie Lumi Magic z L'Oreal. A oprócz tego czekoladka Bourjois i nowa wersja Healthy Mix, bo jeszcze nie miałam okazji jej wypróbować. Jeszcze zobaczę, co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lumi tez mam w planach, wysyłam mamę do Rossmanna (właściwie, to jej jest potrzebny bardziej :) Nowy HM mam, ale wykańczam resztkę starego i nie otwarłam go jeszcze. Ale już niedługo, bo przy okazji planuję je porównać :D Do YR też mam jakieś kupony, ale nie przepadam za tą marką, więc nie skorzystam :D

      Usuń
    2. Ja polubiłam ich żel pod prysznic kawowy i tak się jakoś składa, że przy następnym zakupie dostanę ten ich słynny tusz. A że lubię tusze, to chętnie skorzystam :)

      Usuń
  7. Myślę, że skuszę się na ten korektor jak będą promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Która kredka do ust najfajniejsza? :)

    Przymierzam się też do korektora, dużo osób ten poleca, chyba i ja się skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc ciężkie pytanie, każda jest inna. Najczęściej używam (chyba) Astora Loved Up :)

      Usuń
    2. Dobra, to inaczej :D
      Która ma najintensywniejszy kolor? :D

      Usuń
  9. Mam na liście kredki z bourjois :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie czytałam, nic nie wiem o promocji .... lalalala nic nie wiem o promocji ..... lallalala

    OdpowiedzUsuń
  11. z twoich produktów miałam tylko tusz MF:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie miałam ale te pisaki bonjourist są fajne, kuszą mnie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny, chodźcie na godzinę otwarcia, będzie nam raźniej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. 2000 kal był kiedyś, jeszcze na studiach, moim ukochanym tuszem.. ciekawa jestem jak się zmienił przez te lata :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kredki burżua są świetne, ale ja mam nadzieję, że ich podkłady będą przecenione ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja planuję skusić się na pomadkę Rimmel ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę Ci udanej podróży! ;) Nigdy nie byłam w Austrii. Może jakaś mała fotorelacja na blogu po powrocie? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Idę, mam nadzieję że zachowam umiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. TEORETYCZNIE nic nie potrzebuję... Zobaczymy jeszcze ;-)) Z Twoich typów kuszące są produkty do ust!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.