niedziela, 1 grudnia 2013

Dzień Darmowej Dostawy

Witajcie!

Pewnie większość z Was od dawna wie, że już jutro jest Dzień Darmowej Dostawy :)


Z tej okazji wiele sklepów internetowych wyśle nasze zamówienia za darmo (w niektórych, jak np. Sylveco, promocja trwa już od wczoraj). Akcja bardzo mi się podoba, gdyż czasem chcę zamówić jakiś drobiazg i koszty przesyłki skutecznie mnie do tego zniechęcają (szczególnie, jeśli mowa o przesyłkach kurierskich).

W zeszłym roku byłam bardzo zadowolona z zakupów. W tym już złożyłam zamówienie w sklepie Sylveco, planuję też mydełko z Aleppo... i może jeszcze coś wpadnie mi w oko! :) Lista sklepów jest dostępna na stronie internetowej akcji.

A Wy zamierzacie skorzystać z promocji? :)

Pozdrawiam,

PODPIS

16 komentarzy:

  1. Nawet o tym nie wiedziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty bestio, przez Twoją recenzję kupiłam lekki krem brzozowy ;P A teraz jeszcze informujesz, że jest więcej promo . Muszę być nieugięta !:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie skorzystam tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam już plany co kupić sasasa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba nie skorzystam, jakoś niewiele sklepów mnie kusi;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja skorzystam - woski w Mydlarni Hebe i pędzle od Lady Make Up :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już kupiłam dużo za dużo, dlatego z DDD rezygnuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. skorzystałam :) opłacało sie :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. i jak się udały zakupy??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż za bardzo! Pokażę wszystko jak dotrą paczki :)

      Usuń
  10. Czekam z niecirpliwością na zdjęcia paczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja skorzystałam :) czekam na swoje paczki ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.