sobota, 23 listopada 2013

Tańszy odpowiednik Dallas?

Witajcie!

Wiele dziewczyn marzy o różach Benefit, jednak skutecznie odstrasza je ich cena w Sephorze. Podczas polowania na 40% tańsze produkty Catrice zdecydowałam się na róż Definig Blush w odcieniu 060 Rosewood Forest. W domu jego odcień wydał mi się jakby znajomy. Otwarłam szufladę i w mgnieniu oka znalazłam mu brata.


Od razu zauważyłam podobieństwo do odcienia słynnego Benefitowego Dallas.


Nie są w 100% identyczne, ale podobieństwo jest widoczne (wbrew zdjęciu Catrice nie jest bardziej różowy niż Dallas).


Tańszy odpowiednik jest ciut mniej zbity, bardziej satynowy i odrobinę jaśniejszy. Mimo tego jestem pewna, że jeśli marzycie o różu Dallas to ten Catrice spełni Wasze oczekiwania :)

Pozdrawiam z Wiednia :)

PODPIS

14 komentarzy:

  1. no zamiennik ciekawy, teraz nic tylko polować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam żadnego z nich, ale jakoś wyraźnego podobieństwa nie dostrzegam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Catrice podoba mi się bardziej, właśnie za to subtelniejsze wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo :-) róż Catrice ma naprawdę piękny kolor i wykończenie!

      Usuń
  4. Też bardzo polubiłam Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. catrice o wiele bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. podobny, ale benefit to benefit ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę się przyjrzeć tańszej wersji!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej podoba mi się ten z Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze znajdzie się jakiś odpowiednik :)i to na plus

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżeli bym miała wybierać to wzięłabym Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo to koniecznie muszę kupić sobie Catrice :) bo chciałam już w napadzie szału zakupowego wydać tyle pieniędzy na róż Benefit ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.