sobota, 6 lipca 2013

Tangle Teezer odsłona druga

Witajcie!

Kiedy Wy czytacie ten post ja szykuję się na kolejne spotkanie z Babeczkami przy pysznych Babeczkach w Katowickim Miss Cupcake, które zaczynamy o 13 :)


Przedwczoraj przechodząc ulicą Staromiejską nie mogłam ominąć sklepu z art. fryzjerskimi.


Okazało się, że wszystkie szczotki Tangle Teezer są aktualnie w promocji i za nową zapłaciłam 42 zł:) Z racji, że ostatnio często rozczesuję włosy po nałożeniu odżywki wybrałam wersję Aqua Splash zamiast planowanej klasycznej. Jestem zachwycona poprzednio kupioną wersją kompaktową i zapowiada się, że ta jest równie udana :) Recenzja już wkrótce!

Ja zbieram się na spotkanie, a Was zapraszam na Staromiejską 11 - przesympatyczna sprzedawczyni na pewno pomoże Wam wybrać szczotkę lub odpowiednie produkty :) Nawiasem mówiąc szczotki są tańsze niż w internecie, więc naprawdę warto!

Pozdrawiam,


post signature

19 komentarzy:

  1. Wyjątkowo przyjemna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super, muszę koniecznie tam zajrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam TT, mam klasyczna wersje i ta wlasnie aqua splash.
    Niestety ale ta druga nie zachwyca mnie ,a wrecz odwrotnie- obecnie czesze ja psa. Moje wlosy wyrywala i naprawde sie nie sprawdzila...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się świetnie, nie wyrywa mi włosów i doskonale je rozczesuje :)

      Usuń
  4. chyba w końcu kupię te szczotkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaka fajna cena , ciekawa jestem jak sie u ciebie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać ,że nie słyszałam wcześniej o tej wersji

    OdpowiedzUsuń
  7. jaaaa, nie wiedzialam, że Ty to Ty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ponoć jestem bardzo podobna do siebie na tym zdjęciu :P

      Usuń
  8. Ostatnio kupiłam TT i na chwilę obecną mam mieszane uczucia...
    Jednak Twój jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Skusiłam się na wersję kompaktową i jednak nie jest to szczyt moich marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć, że TT są dostępne u nas stacjonarnie. Ja używam non stop grzebienia z TBS, ale może przejdę się kiedyś do tego sklepu fryzjerskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo o nich czytam, ale sama jakoś nie koniecznie jestem do nich przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała sporo krótsze włosy pewnie też bym je olała :D

      Usuń
  12. Kasieńko, pędzelki kupiłam tam, skąd biorę większość nietypowych rzeczy :) alledrogo.pl ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam używam dla mnie rewelacja:D

    OdpowiedzUsuń
  14. kuszą mnie trochę te szczotki, ale na razie dzielnie się powstrzymuję, dobrze, że nigdzie ich nie dorwałam stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.