czwartek, 11 lipca 2013

Peeling... do pędzli!

Witajcie!

Dzisiaj post z kategorii mała rzecz, a cieszy.


Zainspirowana postem Iwetto postanowiłam zamówić na Allegro gumowy peeling do twarzy vel czyścik do pędzli marki Ebelin dostępnej w drogeriach DM.


Nie mam zielonego pojęcia jak peelinguje twarz, ale szybki test z pędzlem do podkładu miło mnie zaskoczył.

Gadżecik posiada wygodny uchwyt, dzięki któremu można bez problemu złapać go między palcami.


Mam nadzieję, że dalsze testy wypadną jeszcze lepiej :)

Tymczasem zaczynam się szykować, bo za kilka godzin odjeżdża mój autobus do Warszawy :) Życzcie mi braku deszczu! :(

Pozdrawiam,

post signature

17 komentarzy:

  1. Życzę Ci braku deszczu ;)
    Pięknej pogody Neneczko i miłej podróży i pobytu w Warszawie, a " peeling " wygląda fajnie, czekam na podsumowanie testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mycia pędzli idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny sprzęcik do mycia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt ! Myślę, że do pędzli świetnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sprzecik. Sprawdzi sie idealnie ;)
    deszczu nie padaj jutro w Warszawie, i w Gliwicach, bo sie w parku umowilam z kolezanka! plis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czego to już nie wymyślą. Baw się w stolicy ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że i do twarzy dobrze się sprawdzi;) Miałam kiedyś coś podobnego na wągry na nosie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Identyczną 'mujkę' ma w swojej ofercie Oriflame. Ja akurat używam do mycia twarzy, ale peelingiem trudno to nazwać. Jest bardzo delikatna. W sam raz do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, fajny gadżet. Wiem, że marka Sigma ma coś takiego - wielką gumową rękawicę do mycia pędzli, niemniej cena jest tak absurdalnie wysoka, że można zemdleć;))

    OdpowiedzUsuń
  10. też mnie zaciekawiła ta szczota w poście Iwetto i chyba też się skuszę :) lubię takie gadżety ułatwiające życie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o tym gadżecie, mnie puki co jest niepotrzebny.
    może kiedyś wypróbuję, latem sporadycznie się maluję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo ciekawie. Pewnie kiedyś zapragnę go mieć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.