środa, 3 lipca 2013

Krakowski Mobile Mix

Witajcie!

Dzisiaj mam dla Was mały mobile mix z Krakowa :)


1. Obowiązkowy punkt programu - Rynek :)
2. Polecana przez Anne-Mademoiselle orzechowa babeczka w Cupcake Corner na Brackiej. O ile babeczka mi smakowała, to kawy mrożonej nie polecam - jedna z najgorszych, jakie piłam!
3 i 4. Spacerem doszłam na Wawel i...
5. ...odwiedziłam zionącego ogniem co 4 min smoka :D
6. Dalej spacerem w kierunku Kazimierza.
7. Powrót na Rynek.

Idąc z Kazimierza w kierunku Rynku odwiedziłam słynną lodziarnię na Starowiślnej 83. Lody faktycznie smakowały rewelacyjnie! Oczywiście nie mogłam się zdecydować na smak i wybrałam kakaowe, bakaliowe, poziomkowe i borówkowe - wszystkie przepyszne. Lody te miały być małą przekąską, a stały się właściwie obiadem, nie miałam ochoty na nic więcej. Cena 2,50zł za wielką gałkę fantastycznych lodów jest moim zdaniem rozsądna.

Później wybrałam się jeszcze do parku, a na sam koniec do Galerii Krakowskiej. W polskim MACu ewidentnie nie umiem robić zakupów - weszłam i wyszłam, ale tym razem nie mogę powiedzieć złego słowa na obsługę ;) Niewielkie zakupy zrobiłam w aptece na środkowym poziomie galerii:


Jak widać nie ma tego dużo ;) Jedynie osławiony olejek myjący Ziaja, wcierka Jantar i mydło Savon Noir.

Po drodze znalazłam też "moją" Colę.


Bardzo się cieszę, że dopisała mi pogoda :)
PS: beznadziejna ze mnie modelka, wiem.

Rano miałam miłą niespodziankę - jest Was już ponad 200! Dziękuję :*


Pozdrawiam,

post signature

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ale drugi raz 7zł za nią nie zapłacę :P

      Usuń
    2. Ja bym za nią nawet 7,50 zł zapłaciła :D

      Usuń
  2. Babeczka wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Babeczki w Cupcake są obłędne! Ale mi i kawa smakowała

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie lubię lodów ze Starowiślnej ;)
    Za to apteko drogerię w galerii baaardzo lubię, nigdy jeszcze nie wyszłam z niej z pustymi rękami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie ;) Zawsze jak jestem w KRK coś tam kupuję :)

      Usuń
  5. fajny mix ja lubię kraków jak jest mało ludzi wtedy gdy mogę przejść spokojnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale niestety jestem zmuszona dostosować się do mojego wolnego czasu. Zazwyczaj nie pasuje mi wtedy, kiedy najbardziej mam ochotę gdzieś pojechać :(

      Usuń
  6. Lubię Kraków:)
    Kasiu przypomnij mi skąd masz tą torebkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stoisko z torebkami w Chorzowie :) Marka David Jones. Cieszę się, że wzięłam ją zamiast drugiej "łódki" - jest o wiele lepiej wykonana!

      Usuń
  7. byłam w Krakowie chyba 2 razy w życiu tylko, więc mocno nie znam, ale i tak ma w sobie coś co mnie przyciąga :) muszę się kiedyś wybrać na krótką choć chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się wycieczka do Krakowa :)
    Gratuluję pięknej liczby obserwatorów :) Akurat byłam ta 200 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.