środa, 10 lipca 2013

Kilka nowości

Witajcie!

Dzisiaj pokażę Wam kilka rzeczy, które kupiła dla mnie Justyna :)


Dostałam 2 szampony Batiste, osławiony primer brązujący Bourjois (na zdjęciach, które widziałam na innych blogach wyglądał na większy :P ), peeling do stóp z kwasami TonyMoly, olejek do włosów Amla i świetny deal - 2 błyszczyki i tusz Models Co, które były dodatkami do jednego z ostatnich numerów angielskiego Glamour (ceny chyba 1,50 - 2 funty, w zależności od dodatku).

Dziękuję Justynko :* Mam nadzieję, że kremy Tołpy Ci się spodobają :)


Ostatnio posty krótkie, lekkie i przyjemne bo mam bardzo pracowity okres. Czekam też na mniejsze fochy aparatu, żeby w końcu pokazać W, am rewelacyjne Ingloty z HexxBox :)


PS: Ostatnio byłam w Krakowie, tym razem proszę Warszawianki o polecenie mi fajnych miejsc w stolicy :)

Pozdrawiam,

post signature

22 komentarze:

  1. Ciekawa jestem peelingu TonyMoly. Będzie recenzja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie wyżre mi stóp to będzie ;)
      (sprawdzałam skład - nie będzie źle ;) )

      Usuń
  2. jeśli chodzi o bronzer, nie przekonuje mnie forma w kremie jakoś :/

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaaaa, nie mogę się doczekać bronzera i szamponu cherry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na opinię o TonyMoly Nuneczko, wszystko fajne, ale ten peeling najbardziej przykuł moją uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chyba też te "kwasoskarpetki" najbardziej intrygują :D

      Usuń
  5. o batiste też lubię te produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. ;)
    jestem batdzo tych wszystkich kremow, ktore dla mnie zdobylas, ciekawa! i korektora!
    chodakowska raczej sie bedzie kurzyc na polce ale fajnie, ze ja mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego jestem bardzo ciekawa, ale chyba najbardziej Burżujka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. TonyMoly jestem ciekawa,bo pierwsze słysze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwilebiam batista! a tony moly bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi bronzer z Bourjois, bo czytałam różne opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to masz dobrze z tą Justyną :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Batiste również uwielbiam :)
    A w Warszawie polecam galerię Mokotów oraz w centrum ul. Chmielną, Nowy Świat itp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym się raczej przespacerować albo zjeść coś dobrego w rozsądnej cenie. Na bardzo szybkie zwiedzanie sklepów wskoczę do Złotych Tarasów :) Nie chce mi się jechać 4,5h w jedną stronę tylko po to, żeby zwiedzić sklepy, które mam w Katowicach :)

      Usuń
  13. ja również stałam się szczęśliwą posiadaczka suchego szamponu tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. Primer Bourjois faktycznie tyci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa, jak Ci się sprawdzi ten primer Bourjois, intryguje mnie ten produkt, ale wiem, że ja nie poradziłabym sobie z aplikacją, ja dopiero uczę się normalnego bronzera używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię te suche szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Amazing review, dear!

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.