środa, 8 maja 2013

Nowe Color Tattoo - swatche

Witajcie!

Na temat fenomenu tych genialnych cieni pisałam już wielokrotnie (głównie tutaj). Nie mogę uwierzyć, że jeszcze rok temu byłam wielką przeciwniczką cieni w kremie i wyśmiałabym każdego, kto próbowałby mnie do nich przekonać ;)

Moje nowe CT rodem z UK spotkały się ze sporym zainteresowaniem, stąd swatche już dzisiaj. Zauważyłam, że nie robiłam zdjęć kupionemu wcześniej białemu cieniowi, więc i on trafił do dzisiejszego zestawienia :)
Zapraszam na prezentację najnowszej porcji kremowych cudeniek!


Dzisiejszymi bohaterami są:

Kupiony wcześniej w Hebe 45 Infinite White:


Oraz 5 Brytyjczyków:
05 Eternal Gold:


25 Everlasting Navy:


65 Pink Gold:


70 Metallic Pomegranate:


i 85 Light In Purple, który wbrew nazwie ma w sobie więcej błękitu niż fioletu:


Pora na swatche :)
Z lampą:

Od lewej: 25, 85, 70, 65, 05 i 45
I bez lampy, kolejność jak wyżej:


Jak aparat będzie miał lepszy dzień (i więcej słońca) to poprawię swatche :)
Który kolor podoba Wam się najbardziej? Darowałam sobie zakup odcienia 24carat gold, brakuje mi też czarnego i srebrnego. Cieszę się, że CT są już dostępne w (prawie) każdym Rossmannie. Szkoda tylko, że w PL nie ma większego wyboru kolorów. Jeśli któraś z Was ma na zbyciu nieposiadane przeze mnie odcienie, ze szczególnym akcentem na zielenie - biorę w ciemno! :)
Czekam na ładny, słoneczny dzień (dzisiaj było słońce jak siedziałam w laboratorium) żeby pokazać Wam moje nowe MACzki :D

Pozdrawiam,

post signature

13 komentarzy:

  1. 65 jest cudowna :)
    Zresztą wszystkie kolorki są interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mniam wszystkie są piękne, ale najbardziej podoba mi się Pink Gold i Metallic Pomegrante, wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rose gold brzmiałoby lepiej niż pink gold. Szkoda, że nikt go tak nie nazwał :) ja mam mój on and on bronze i jestem bardzo zadowolona. Najlepszy złoty cień, jaki mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On and on bronze traktuję jako złoty brąz i najczęściej gości na moich oczach ;)
      Rose Gold to róż Sleek, jeszcze by się pokłócili :P

      Usuń
  4. 70 Metallic Pomegranate i 65 Pink Gold świetne odcienie jak dla mnie, lubię taką tonację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pink Gold spodobał mi się najbardziej, jestem ciekawa czy dorwę go na Allegro ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogladalam dzis te cienie w Superdrug. sa 2 for 3 ;) mimo, ze ten brazowy mi sie zrolowal na powiece to mam ochote kupic. Chocby mialy tylko spacer przetrwac na powiece to ok. Pozniej i tak po wejsciu do domu makijaz zmywam.... a pink gold jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolory udane, podobają mi się lecz żadna siła mnie już nie przekona do tych cieni :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę:) Z chęcią bym większość przygarnęła:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne kolory:) Trudno się zdecydować na jeden;)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  10. granat piekny *.* i ten taki rozowawy do szybkiego makijazu z krecha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.