wtorek, 7 maja 2013

Manchester photo mix

Witajcie!

W przerwie między mechanizmem estryfikacji i właściwościami kwasów karboksylowych (niestety, powrót do rzeczywistości jest dosyć brutalny) mam dla Was mały zdjęciowy mix z majówki w Manchester :)
Zapraszam!


Od góry z lewej:
1 - Spacer po Tatton park (jak tam będzie pięknie za miesiąc!)
2 - szklarnia w Tatton Park
3 - Royal Exchange Teatre
4 - karuzela na Picadilly Gardens
5 - chińska dzielnica
6 - Katowice, zainwestujcie w takie tramwaje please!
7 - na Albert Square (pod ratuszem)
8 - takie oznakowanie też by się u nas przydało...
9 - gold is the new red? ;)
10 - Salford Quays
11 - Siedziba BBC, dalej w Salford
12 - Etihad - stadion Manchester City FC

Jeszcze raz dziękuję Justynie z mężem za gościnę :) To był fantastyczny urlop szkoda, że taki krótki :(

PS: czy któraś z Was dostała pieniądze z Funduszu Ochrony Kupujących na Allegro? Wygląda na to, że zostałam okradziona. Niby to "tylko" kilka dyszek, ale nawet 5zł mi nie z nieba nie spada i nie zamierzam odpuścić. Trzymajcie kciuki!

Buziaki znad książek!

post signature

13 komentarzy:

  1. Kasiu, zdjęcia bardzo ładne ale mi co innego na zdjęciach rzuciło się w oczy - jaką Ty masz ładną figurkę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to chyba naprawdę małe te zdjęcia, albo dobrze kamufluję sie torebką ;)
      Bywało lepiej - obecnie mam trochę za dużo nerwów na głowie i pracy, żeby odzyskać figurę z, nomen omen, poprzedniej wizyty w UK ;)

      Usuń
  2. Na szczęście nigdy nie musiałam korzystać z tego Funduszu. Popieram jednak korzystanie z niego. Pieniądze na drzewach nie rosną, a kilka dyszek to nie raz pełny dzień pracy. Daj znać jak Ci z nimi pójdzie, takie info na pewno przyda się którejś z nas w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że odpoczynek był udany :) Na zdjęciach widać, że tak właśnie było :) Ja kilka lat temu zostałam oszukana na allegro i zgłaszałam sprawę na policję. Pieniądze zostały odzyskane, ale dużo czasu to wszystko zajęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc zależy mi na ich odzyskaniu w ogóle, nie ważne czy za miesiąc czy za kilka :/

      Usuń
  4. Chińska dzielnica mi się podoba :) Mam nadzieję, że uda Ci się odzyskac pieniądze, nie odpuszczaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok temu było jeszcze ładniej - pełno lampionów z okazji roku smoka :D
      Nie zamierzam odpuścić!

      Usuń
  5. alez ten Manchester ladny na zdjeciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za zwrot kasy.
    Chińska dzielnica przepiękna!! Czekam na więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix :) Mam nadzieję, że pokażesz więcej?

    Z All nie pomogę, nie miałam takich problemów. Jak na razie.... ale nie odpuszczaj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.