czwartek, 23 maja 2013

Blogerska kawa

Witajcie!

Czy jest tu ktoś, kto nie był dzisiaj w Rossmannie?
Ja byłam nawet w 3 :D Co kupiłam? Zobaczycie jutro :) Zrobiłam też zakupy dla Justyny - kremy Tołpy kosztują grosze!

Ale Rossmanny Rossmannami, a jeszcze fajniejsza była kawa z kilkoma blogerkami z mojej okolicy :)
W CoffeeHeaven (kiedyś nas wywalą za ilość kosmetyków na stole :P ) pojawiły się:
Alicja (Kaprysek)
Alicja
Ania (Anne-Mademoiselle)
Ola (Oluśka)
i ja :)

Rozmowy były o wszystkim i o niczym, a towarzyszyła im jakże pyszna wiśniowa kawa pięknie udekorowana przez baristkę (ja trafiłam na biedronkę) :)
Wróciłam do domu obładowana kosmetykami (jakbym z Rossmana nic nie niosła!), w tym zakupionymi przeze mnie kosmetykami made in Russia - Ola dziękuję za zorganizowanie zamówienia :)

Ola i Alicja (Kaprysek)

Alicja i Ania

Ania i ja
Na moich zdjęciach zabrakło drugiej Alicji, ale więcej fotek na blogu Ali (Kapryska) :)

Miło było Was znowu zobaczyć! Liczę na kolejne spotkanie wkrótce :*

Pozdrawiam znad dzisiejszych łupów,

post signature

15 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj nie byłam w Rossie :D U mnie nie ma, a mam wolne od uczelni i nie opłaca mi się jechać tylko po kosmetyki. Poprosiłam koleżankę, żeby kupiła mi tusz, a resztę może złowię w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Rossmannach dzikie tłumy, ale na półkach jeszcze sporo zostało :)

      Usuń
  2. a ja nie byłam w Rossmannie ;) Może jutro :))

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja tam byłam i kawkę wiśniową piłam o cyckach gadałam i się uśmiałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy sterczą na każdym zdjęciu w innym kierunku :P Ale nie jest źle :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Wam fajnie ;) zazdroszcze spotkania! a zakupow nie, bo je dla mnie zrobilas ;* dziekuje!

    wyczekuje jutrzejszego posta z lupami, moze cos u Ciebie jeszcze podpatrze ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne są takie spotkania, można porozmawiać w spokojnej, cichej atmosferze ;) Czekam na " pokaz " łupów z Rosska ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie byłam w Rossmanie i nie wiem czy się wybiorę :) Chyba mam na razie dość kosmetyków :) Zazdroszczę Wam tej kawy :( Niestety zawsze spotykacie się o takiej porze, że nie mogę być z Wami :( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł z taką kawą blogerską ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wiedzieć i widzieć, że blogosfera łączy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.