niedziela, 12 maja 2013

Wyprzedaż - zapowiedź

Witajcie!

Są rzeczy, których z różnych powodów nie używam. Kolor nie mój, formuła nie do końca mi odpowiada, czy też kosmetyki się zdublowały... Wiele z tych produktów jest lubianych w blogosferze i szkoda, żeby leżały nieużywane w mojej szufladzie :) W związku z tym w najbliższych dniach rozpocznę dla nich poszukiwanie nowego domu. Bądźcie czujne - może coś wpadnie Wam w oko :)

źródło: http://tiffanydmua.blogspot.com

Dodatkowo dotarły nowe woski YC i kupiłam samoopalacze - trzymajcie kciuki, żebym nie zamieniła się w nienaturalny mix murzynki z Chinką i Indianką ;)

Pozdrawiam znowu z nad notatek :(

post signature

9 komentarzy:

  1. Ja też mam kilka ciuszków, w których nie chodzę albo są nowe jeszcze z metkami ;) Muszę obfocić i też pomyśleć nad zakładką z wyprzedażą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciuszki wyrzuciłam - właściwie nie mam rzeczy, których nie noszę, więc wyrzucam jedynie zużyte ubrania. Zdarzają się natomiast kosmetyki, które mi nie odpowiadają i zajmują miejsce, a potem są po terminie i i tak lądują w śmietniku, a może któraś z Was je polubi :)

      Usuń
  2. Jestem jak najbardziej za;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa, czego się chcesz pozbyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorówki, pielęgnacji, a nawet farby do włosów, bo mama rozjaśniła włosy i farba nam została ;)

      Usuń
  4. I ja tez ;) moze cos odkupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Przy następnym zamówieniu zapytam Cię, które chcesz :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.