wtorek, 21 maja 2013

Promocyjny szał

Witajcie!

Nasze drogerie znów chcą nas rozpieścić promocjami :)
Pewnie wszystkie już wiecie - od czwartku w Rossmannie mamy -40% na kolorówkę i pielęgnację twarzy!

źródło: http://www.rossmann.com.pl


Drogeria Hebe nie pozostaje dłużna - po raz kolejny szykuje dni z 40% rabatu na daną markę :)
Promocja startuje od czwartku - tak samo, jak u konkurencji ;)

źródło: http://www.drogeriahebe.pl

Możemy skorzystać z oferty:
23.05 Bourjois
24.05 L'Oreal
25.05 Max Factor
26.05 Misslyn
27.05 Maybelline
28.05 Rimmel
29.05 Bell

Skusicie się na coś? Ja już swoją listę mam (prawię) gotową! :)

Pozdrawiam,

post signature

16 komentarzy:

  1. Słyszałam, na razie wybiorę się w czwartek do Rossa, a w niedzielę do hebe ;) Albo w sobotę do Hebe po podkład :D uhhh pomyślę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę twarda i nic nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja potrzebuję szminkę i lakier do paznokci z Rossmanna. Hebe sobie odpuszczę, mimo że jest w moim mieście, a ja jeszcze tam nie byłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja lista też już jest praktycznie gotowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oczywiście nie wiem co kupić...:/ ale na pewno pierwsza się dowiesz w czwartek, bo przytargam wszystko w torbie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też moje Ross zakupy będę miała :) na razie myślę co kupić w Ross, a co w Hebe :)

      Usuń
  6. No ladnie. ciekawe czy w lipcu na cos takiego sie zalapie ;)
    kremy To£pa mnie intetesuja. Na kolorowke szlaban!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra koleżanka Ci kupi, jeśli będą :)

      Usuń
    2. Bardzo dobra kolezanka.. ze swieca takiej szukac ;)

      Usuń
    3. Polecam się na przyszłość :)

      Usuń
  7. ja może się skuszę na jakiś podkład ... ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. istne szaleństwo :) trzeba trzymac mocno portfel :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja obiecałam sobie,że w maju już nic :D i będę dzielna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się piec razy zastanowie zanim coś kupię, bo kasy nie mam i mam nadmiar wszystkiego, ale rozważę, bo taka obniżka jest sensowna")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupię tylko co, co mam w planach od dawna i tylko czekałam na obniżkę :)

      Usuń
  11. OO niee! Znowu kuszą. Mój biedny portfelik już się trzęsie ze strachu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.