piątek, 7 grudnia 2012

Cukier na piękne dłonie

Witajcie!

Od dłuższego czasu szukałam fajnego peelingu do dłoni ale jak na złość żaden mi nie odpowiadał. W blogosferze naczytałam się trochę na temat cukrowego peelingu do rąk Sensique i kiedy udało mi się trafić na promocję peeling trafił do mojego koszyczka. Kosmetyk jest dostępny w 3 wersjach - solnej o zapachu (chyba) limonki oraz cukrowej, pachnącej czekoladą lub pomarańczami. Z racji niedawnej katastrofy z solnym Dax Cosmetics zdecydowałam się na wariant cukrowy o zapachu pomarańczek.

Jak pewnie się domyślacie peeling jest dwu fazowy.
Tak wygląda stojąc sobie na półeczce:


Po wymieszaniu mamy w butelce małą burzę cukrową ;)


Na następnym zdjęciu widać dokładnie drobinki cukru jak i bardzo rzadką konsystencję peelingu - zdążył rozpłynąć się po dłoni na dobre zanim chwyciłam aparat ;) Nie obraziłabym się, jakby produkt był odrobinę gęściejszy.


Nadszedł czas na działanie:
Peeling dobrze, ale zarazem delikatnie, ściera martwy naskórek. Pozostawia dłonie gładkie i nawilżone. Dzięki swojej rzadkiej konsystencji jest wydajny, aczkolwiek trzeba uważać przy wylewaniu go na dłoń aby zachować właściwe proporcje cukru i olejku ;)
Podoba mi się opakowanie, które było zabezpieczone folią, więc mamy pewność, że nikt przed nami nie używał peelingu. Fajnie, że kosmetyk wylewa się na dłoń i nie trzeba grzebać palcami w jakimś słoiczku ;) Przyczepić mogę się chemicznego aromatu ale nie jest on bardzo rażący i nie utrzymuje się na dłoniach po zmyciu produktu.
Na dłuższą metę mam wrażenie, że peeling poprawił wygląd skóry moich dłoni. Kosztuje kilka zł za 100ml i wierzcie mi, że to jedne z lepiej wydanych kilku zł w ostatnim czasie :)

Ogólnie:
+ działanie peelingujące
+ nawilżanie dłoni
+ wydajność
+ cena/pojemność/dostępność
+ opakowanie
- zapach
- konsystencja

W sumie Sensique otrzymuje mocną 4 i gwarancję, że na pewno kupię go ponownie :)





Dziewczyny a może Wy polecicie mi jeszcze lepszy peeling? Znacie taki? :)

10 komentarzy:

  1. oo ja chyba też muszę się zaopatrzyć w peeling do rąk :)może skuszę się na ten jeśli go gdzieś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malino można go kupić w Naturze więc być może i w drogerii Aster :)
      Polecam, jest taniutki więc nawet jeśli nie okaże się Twoim ideałem to nie będziesz żałować zakupu :)

      Usuń
  2. mnie się marzy peeling do dłoni Palomy :>

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja do dłoni używam peelingów z Joanny - te w małych buteleczkach:)


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam Cztery Pory Roku, ale to taki przeciętniak. Niby działa dobrze, ale opakowanie doprowadza mnie do szewskiej pasji.

    OdpowiedzUsuń
  5. używałąm tego peelingu i jest rewelacyjny, lubie to uczucie nawilżenia po i że nie trzeba używać kremu po

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie!
      A którą masz wersję - też pomarańczową :>

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.