niedziela, 22 grudnia 2013

Pielęgnacja ze szczyptą koloru

Witajcie!

Zimą bardziej dbamy o usta. Nie licząc specjalnych okazji pozostawiam moje ulubione matowe pomadki w szufladzie, a do torebki wrzucam te odżywcze o balsamicznej konsystencji. W marcu recenzowałam jedną z pielęgnujących usta pomadek - Celię Nude. Dzisiaj czas na ocenę jej kuzynki z serii Care. Jesteście ciekawe, czy okazała równie dobra? :)


Opakowanie:
Takie samo, jak w pomadkach Nude. Jest bardzo ładne (nawet codzienne noszenie w torebce jej nie szkodzi), a do tego niewielkie i poręczne.


Zamyka się szczelnie i nie otwiera nieproszona. Absolutnie nie mam się do czego przyczepić.

Zapach:
Przepiękny aromat soczystych winogron.

Konsystencja:
Miękka i balsamiczna, ale nie tak miękka jak Nude (która złamała się podczas letnich upałów :( ). Pomadka widocznie nawilża i wygładza usta... ale nie tak dobrze jak Nude (a chyba powinno być odwrotnie). Dodatkowo lubi podkreślać suche skórki. Plusem jest wydajność.

Kolor:
Jak widzicie skusiłam się na ładną, czerwoną Care w odcieniu nr 6. W sztyfcie widzę drobinki, których na ustach na szczęście znikają.


Kolor jest delikatny i półprzezroczysty. Niestety, ma to pewien minus - szminka lubi zostawiać nierównomierne smugi.


Nie polecam nakładać jej bez lusterka.

Trwałość:
Mizerna. Wytrzymuje na ustach max godzinę. W porównaniu z Nude to kiepski wynik.

Podsumowanie:
Po entuzjastycznej recenzji Nude spodziewałam się, że z Care będę co najmniej tak samo zadowolona. Niestety, tak się nie stało :(

+ ładne i wygodne opakowanie
+ piękny zapach
- niedostateczna pielęgnacja
+ wydajność 
- nierównomierny kolor na ustach
- trwałość

Nude oceniłam bardzo dobrze, dla Care jedynie 3+





Niedzielne pozdrowienia jak zawsze znad Excela,

PODPIS

8 komentarzy:

  1. kolor ładny, szkoda że krótko się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwienie Neny <3
    ja uwielbiam 606 z serii Nude za kolor, ale nienawidzę jej równie mocno za to roztapianie się i łamanie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek ładny, a samo opakowanie prezentuje się rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przeciętnie na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wersje Nude i bardzo je lubię. A że kolorowych pomadek nie lubię, na Care się raczej nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor w opakowaniu nieco mnie odstraszył bo nie lubię takich odcieni pomadek. Na ustach już to lepiej wygląda ale masz rację co do nierównomiernego koloru na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że na ustach kolor nie jest równomierny ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.