poniedziałek, 9 grudnia 2013

Świąteczna wish-lista

Witajcie!

Długo myślałam nad tym, co chcę dostać (vel czego potrzebuję). Jesteście ciekawe, co wybrałam?



...jesteście! Ale najpierw zobaczmy jak się miała zeszłoroczna lista :)

1. Lustrzanka cyfrowa
Jedna z rzeczy absolutnie niezbędnych, na które funduszy wiecznie brakowało. Może życzenie spełniło się w urodziny (no dobra, miesiąc przed :D ), kiedy to w moich rękach znalazł się Nikon D5100 :) Dalej nie wierzę, że mogę odhaczyć tą pozycję z listy!
2. Blender kuchenny
Największa niespodzianka Gwiazki 2012. Dostałam fantastyczny blender, który służy mi w 100% :)
3. Benefit Dallas
Znalazłam go pod choinką.
4. Benefit Hoola
Kupiłam go w poświątecznej promocji Sephory -30% na wszystko :D

W skrócie - wszystkie punkty zrealizowane :) Czas na tegoroczną listę, czy za rok będę mogła napisać to samo, co o poprzedniej? Ciekawe, ile z tych prezentów zrobię sobie sama  :P

1. Lampa pierścieniowa

źródło:http://wwww.ceneo.pl

Czego się nie robi dla ładnych zdjęć na blogu :) Swoją drogą... może polecicie mi jakąś konkretną?

2. Namiot bezcieniowy

źródło: http://dicam.pl/
Obawiam się, że do fotografowania kosmetyków lampa może być niewystarczająca. Lubię czyste, białe tło, więc namiot wydaje się być rzeczą idealną dla mnie.

3. Pilot do mojego Nikona

źródło: http://www.morele.net

Tego zawodnika nie muszę przedstawiać :) Przyda się, nie tylko do blogowych zdjęć.

4. Dysk zewnętrzny

źródło: http://www.alejka.pl
W razie problemów z kompem będzie nieoceniony. Do tego oczywiście zwiększy dostępną pamięć.

5. Kolczyki Apart

źródło: http://www.apart.pl
Mam już pierścionek, a ostatnio widziałam w Aparcie kolczyki i przepadłam, są przepiękne i wcale nie takie małe. W ogóle stylistyka Apartu bardzo mi odpowiada :)

6. Szeroka bransoletka

...byle srebrna i byle pasowała na mój ultraszczupły nadgarstek, bo wszystkie są za szerokie! :(


I chyba tyle, nic więcej nie potrzebuję (no dobra, $$$ nigdy za wiele) :)

Monotematyczna w tych moich prezentowych marzeniach jestem, czyż nie?

Pozdrawiam,

PODPIS

25 komentarzy:

  1. Z bransoletkami też mam wielki problem, bo wszystkie mi spadają. Sprawdź w YES, bo oni mogą w ciągu 3 dni sprowadzić mniejszy rozmiar jeśli będzie gdzieś dostępna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem z tymi szerokimi jest jeden - najczęściej nie mają regulowanej szerokości, a ja właśnie takiej bransoletki potrzebuję! Te sztywne zawsze są za duże.

      Usuń
  2. Co do Nikona D5100 sama mam i kocham ♥ ale chętnie przygarnęłabym obiektywy! Lampa pierścieniowa też idealna sprawa 40W wystarczająca nie za mocna nie za słaba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Namiot też w moich chciejstwach jest ( ale na listę już nie wlazł :)) też lubię białe, czyste zdjęcia :)
    Pilota i lampę pierścieniową również... ale najpierw chcę swojego Nikona, całego i naprawionego...
    Fajnie że wszystkie życzenia Ci się spełniły, w tym roku również Ci tego ze szczerego serca życzę Neneczko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze pójdzie to pod choinką znajdę namiot i może jakąś lampę;) Również choruję na nie od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  5. I żadnego kosmetyczngo marzenia? ;) Same konkrety? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Kosmetycznie jestem spełniona (ciekawe, na jak długo :P ).

      Usuń
  6. a wlasnie, nic z kosmetycznych zachcianek? czyi rozumiem jestes kosmetycznie spelniona :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dysk zewnetrzny jest mega przydatny. Mam teraz duzo wiecej miejsca na dysku glownym, a wszystkie zdjecia, dane sa poukladane na tym zewnetrznym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z bransoletkami też mam problem, bo są za duże na moje chudzinkowe nadgarstki. Namiot bezcieniowy mam i ani razu go nie wykorzystałam, chyba pójdzie w świat :D

    OdpowiedzUsuń
  9. cóz,niech się spełnią te marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lampa też mi się marzy i wiem, Ze po świętach to marzenie się spełni ;) namiot bezcieniowy chodził za mną, ale już go nie potrzebuję ;) spełnienia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsze słyszę o tym namiocie. Brzmi genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci pełnego zrealizowania listy marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję zrealizowania zeszłorocznej listy i życzę oczywiście tego samego biegu wydarzeń w tym roku :)

    lampę pierścieniową ja kupiłam na allegro.. tam jest chyba tylko jeden rodzaj, tylko dwa rodzaje mocy żarówy.. to znaczy tak było jak kupowałam swoją ;) namiot bezcieniowy miałam, ale już nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pod pierwszymi dwoma chciejstwami mogę się podpisać wszystkimi 4 łapkami xD

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się podpisuję pod chciejstwem z namiotem bezcieniowym :) życzę spełnienia wszystkich marzeń!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak fajnie, że Ci się wcześniejsze marzenia pospełniały:) Tego samego również teraz życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolczyki piękne :) Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.