piątek, 20 grudnia 2013

Phenome po raz pierwszy

Witajcie!

Dzisiaj post z serii lekki, łatwy i szybki, bo za niedługo biegnę za czwartą w ciągu dwóch dni wigilię :P

Niedawno na blogu Kasi (na który zresztą Was zapraszam!) wygrałam w Mikołajkowym rozdaniu z Phenome zestaw trzech produktów tej marki :)


W moje ręce wpadły dwa 50ml żele pod prysznic (cukrowy i o zapachu zielonej herbaty) oraz 50ml masło do ciała z imbirem i mandarynką :) Nie mogę się już doczekać testów :)

Kasiu bardzo dziękuję za niespodziankę! :*

Dzisiaj dostałam jeszcze jedną niespodziankę, w dodatku od mojej uczelni - bilety do Belfastu. Chyba mogę na dobre zacząć cieszyć się tymi praktykami :)

Pozdrawiam,

PODPIS

13 komentarzy:

  1. Super, gratuluje, zwlaszcza biletow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę jednego z moich ulubieńców :)))
    Gratuluję biletów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie znam tej firmy:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z tej firmy jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie kuszą kosmetyki Phenome ;)
    Gratuluję biletów ;)
    I smacznej czwartej Wigilii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej i biletów! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie z tej firmy kusi maska do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kosmetyków i biletów:) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Phenome :] mam nadzieję że wygrana będzie Ci służyć :]

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbim ich odżywki i szampony! są mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratulacje szczęściaro :) uwielbiam serię cukrową! jest przepyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała niespodzianka. Ja na żel z zieloną herbatą chętnie bym się skusiała:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.