piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajki

Witajcie!

Od dłuższego czasu zauważyłyście na moim blogu banner mikołajkowej akcji Hexx :)


Asia wymyśliła fantastyczną akcję prezentową i bardzo jej dziękuję za zorganizowanie całej zabawy i szczęśliwe wylosowanie mojej pary. Przygotowywałam prezent dla Dominiki, znanej jako Lemesos11, mieszkającej na Cyprze :) Bardzo się cieszę, że udało mi się wylosować koleżankę zza granicy. Przesyłka od Dominiki sprawiła mi ogromną radość, same zobaczcie!


Od razu widać, że otrzymałam prezent od serca :) Dominika idealnie trafiła w moje potrzeby i wyczytała w profilu więcej, niż było napisane (prawdziwy Święty Mikołaj!).
W paczce znalazłam fantastycznie pachnący, jaśminowy żel pod prysznic Korres, różane mydełko z pieprzem, pomadkę (a jakże - czerwoną! :* ) Gosh Burgundy, gąbkę do masażu Loofa, na którą od dawna miałam ochotę, mini kosmetyki do włosów marki Aptivita i różane bibułki matujące, a także uroczego aniołka :)

Jeśli jesteście ciekawe, co dostała Dominika zapraszam do jej mikołajkowego postu :)

Czekam na mamę i chyba zrobię grzańca, pogoda jest paskudna! A wieczorem uciekam na noc kina do Multikina w Zabrzu, może spotkam którąś z Was?

Pozdrawiam mikołajkowo :)

PODPIS

22 komentarze:

  1. noo eleganckie kosmetyki dostałaś, nie ma co :D
    Będzie co używać, będzie o czym pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny prezent :) Mikołajka postarała się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te żele pod prysznic są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi milo, ze Ci sie podoba, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same kosmetyczne pyszności ;) Ja niestety noc spędzę w łóżku w towarzystwie wirusa ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow:) ale cuudowności

    OdpowiedzUsuń
  7. Mydło z pieprzem? Nie wiedziałam, że gdzieś można kupić popieprzone mydło ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie skomponowany prezent :) jestem bardzo ciekawa jaśminowego żelu Korresa! Niech Ci się wszystkiego dobrze używa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczny prezencik otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie zagraniczne cuda zawsze bardziej cieszą, niż coś co jest w zasięgu naszych rąk w sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm same cudeńka :) Rany, ja bym taki maraton przespała... Co oglądałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A nie chciałaś się pochwalić :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna przesyłka :-))) Mikołajka się spisała!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna paczucha! różane mydełko z pieprzem brzmi intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.