czwartek, 1 sierpnia 2013

Ostatnie zakupy lipca

Witajcie!

Powoli zaczęłam kompletować wakacyjną kosmetyczkę, ale nie zabrakło kilku innych kusideł :D


Po raz pierwszy pokazuję jakieś zapachy (zresztą nic dziwnego - głównie kupuję je na bezcłówce :P ). W lipcu kupiłam 15ml wody perfumowanej Beyonce Heat. Kiedyś nie znosiłam słodkich zapachów, ale ponad rok temu na gwiazdkę dostałam Heat od babci i ku mojemu ogromnemu zdziwieniu przypadł mi do gustu :) Na wyjazdy nie lubię zabierać wielkich i ciężkich butelek, więc ucieszyłam się widząc mały flakonik w promocyjnej cenie w Naturze :)
Drugim pachnidłem jest mgiełka Playboy Play it Pin Up upolowana w Rossmannie za niewiele ponad 10zł. Dobry, przesłodko ulotny, psikacz na wakacje :D
Ostatnim sprayem jest aloesowy spray Sun Ozon Apresspray Aloe Vera. Na razie zauważyłam tyle, że fajnie chłodzi i odświeża. Wg producenta zawiera 98% aloesu.
Nie byłabym sobą, jakbym nie kupiła mazidła do ust :D Padło na lubiany ostatnio lakier L'Oreal Shine Caresse tym razem w jaśniejszym odcieniu 101 Lolita. Produkt z różowo-fioletowego utlenia się ukazując swoje brązowe tony, co mi pasuje (zresztą - wiedziałam o tym).

Na sam koniec przesyłka z dzisiaj:


Zestaw Nuxe zawierający osławiony olejek Huile Prodigieuse Or z drobinkami i krem do rąk Reve de Miel. Mam nadzieję, że faktycznie jest wart swojej ceny :P


Tym samym prawie całą kosmetyczkę już skompletowałam :) Myślę tylko nad zakupem fioletowego tuszu Maybelline, turkusowy mnie urzekł!
A jak Wasze wakacyjne zakupy? :)

Pozdrawiam,

post signature

35 komentarzy:

  1. Już po raz kolejny widzę ten olejek firmy NUXE z drobinkami i jestem bardzo ciekawa czy będziesz z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa haha :) Recenzje w większości pozytywne, więc mam wielką nadzieję, że się nie zawiodę :)

      Usuń
  2. Beyonce Heat jest przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten spray aloesowy mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też podobają mi się te zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I miałam kupić ten spray aloesowy i znów o nim zapomniałam :P Gdzie go kupiłaś, na Staromiejskiej?

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne zakupy! szminka loreala kusi;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja wakacyjna juz gotowa ;) nic nie dokupuje a zapasow mam chyba na rok ;)
    w koncu ulegne i ja na to mazidlo Loreala ;) wlasnie podoba mi sie kolor Lolita ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętaj, że on brązowieje na ustach (na ręce też)! Widziałam to wcześniej w wielu recenzjach, ale mi osobiście pasuje :D

      Usuń
  8. Moje zakupy lipca będą ogromne, jeśli odnajdę wszystkie rzeczy, które kupiłam :P niektóre już są w użyciu od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja wrzucam mniejsze haule, a częściej :D

      Usuń
  9. olejek nuxe lubię :]
    zaczaić się zamierzam na Sun Ozon Apresspray Aloe Vera :] wydaje się być idealny na lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do schłodzenia się i nawilżenia skóry wydaje się być idealny, ale do ukojenia po opalaniu nie będzie tak dobry, jak żel aloesowy z ulubieńców :)

      Usuń
  10. Zaciekawił mnie ten spray aloesowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niecierpię mgiełek playboy ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Paskudo Ty! Zamówiłaś w końcu tego Nuxa beze mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tego, to inny zestaw :) Tamten miał 50ml + miniaturka, a ja wzięłam setkę...

      Usuń
  13. mam miniaturkę Nuxiakową, muszę w końcu wypróbować ten słynny olejek :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kusi mnie ten olejek Nuxe. Ten zapach Heat też bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten spray z sun ozon i na razie jestem z niego zadowolona. Po opalaniu świetnie łągodzi podrażnienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejki Nuxe są boskie. Ja osobiście preferuję wersję bez drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu, bardzo fajne zakupy.
    Mi bardzo podoba się Beyonce Pulse, uwielbiam ten zapach i chyba kupię go w wersji perfumowanej bo mam tylko w sprayu :)
    A gdzie Kasiu kupiłaś ten zestaw z Nuxe? Bo bym się sama na taki skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro :) Widziałam go (bez kremu) w jednej aptece u mnie, w cenie z kosmosu :/

      Usuń
  18. Ten olejek Nuxe koniecznie muszę go zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tania ta mgiełka Playboy - pewnie na promocji była? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo lubię ten zapach Beyonce :) Teraz mam Heat Rush :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wczoraj miałam podobne łowy ;)))


    _____________________________________
    http://wizazowy-zakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten spray chłodzący wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zaciekawił mnie ten spray aloesowy, muszę mu się przyjrzeć w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Beyonce Heat <3 Mój zapach życia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.