czwartek, 15 sierpnia 2013

Misja - piękne stopy

Witajcie!

Która z nas, szczególnie w wakacje, nie marzy o pięknych i wypielęgnowanych stopach? Moje niestety w ciągu roku bywają traktowane po macoszemu, dlatego ucieszyłam się, gdy Justyna kupiła mi azjatycki peeling do stóp zwany przeze mnie pieszczotliwie kwasoskarpetkami (ze względu na sporą zawartość kwasów ;)


Mowa o peelingu Shiny Foot Peeling Liquid azjatyckiej marki TonyMoly :)

"Kwasoskarpetki" dzielnie trzymałam przez prawie półtorej godziny (ku mojemu zaskoczeniu są całkiem wygodne). Dobry znak - dalej mam stopy :P Nic nie piekło i nie szczypało w trakcie zabiegu. Jestem ciekawa, jaki będzie ostateczny efekt :)



Pozdrawiam!

post signature

17 komentarzy:

  1. jakież gustowne :D hehe słyszałam dużo dobrego o takiego typu specyfikach do stóp, więc czekam na Twoją relację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahhahaahahhahahah jak to zabawnie wygląda na stopach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam, gdy napiszesz o finalnym efekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez jestem bardzo ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypaśne papućki musiały zostać uwiecznione :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez jestem ciekawa efektow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglądają troche mi Smerfy przypoinają :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym zobaczyła zdjęcie "po"!

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na zdjęcia w trakcie i po :D heheh widziałam na innych blogacvh efekt schodzenia skóry przerażający, a potem sama słodycz;)

    Ja też kupiłam , ale czekają na jesień, gdy bede chodzila w skarpetach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super skarpetki, jestem ciekawa jak pomogą Twoim stópką

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne skarpetkowe zdjęcie :) czekam na efekty ! Bo moje stopy też już się proszą, aby się za nie wziąć !

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba bym oszalała w takich skarpetonach. Ja nawet peelingu enzymatycznego nie mogę dawać na stopy, bo muszę go potem trzymać przez ileś tam minut. Chyba jednak wolę mechaniczne zdzieranie martwego naskórka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę... szpitalnie :D Mów jak wrażenia bo moje stopy wołają o pomstę do nieba....... :((

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne:):) Lubię taką pielęgnację:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na opinię o efekcie! :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.