sobota, 24 sierpnia 2013

Blogowa metamorfoza


WITAJCIE

Jak zauważyłyście mój blog przeszedł sporą wizerunkową metamorfozę :)
Jej autorką jest Asia z bloga asiablog.pl, której baaaaaaaaaaaaardzo dziękuję :*
Asia dosłownie czytała mi w myślach i dzielnie znosiła moje wszystkie widzi mi się bannerkowe :) Jeszcze raz wielkie dzięki, nowy wygląd jest super!

Wcześniej blog prezentował się tak:


Dzięki Asi mój blog jest teraz o wiele bardziej MÓJ :)
Przybyło kolorów i nawiązań do tematyki i nazwy bloga.
Również "pilotażowo" menu kart zamiast pod bannerem wylądowało po jego lewej stronie :) Przybyły również ikonki społecznościowe na bannerku.


Jak Wam się podoba efekt? Ja jestem zachwycona!

Pozdrawiam,

PODPIS

8 komentarzy:

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.