czwartek, 1 maja 2014

Jak do mnie trafiacie cz. 2

Witajcie!

Ostatni post z cyklu "kwiatki z Google" opublikowałam prawie rok temu. Znajdziecie go tutaj, a dzisiaj mam dla Was kolejną porcję humoru z wyszukiwarki, w sam raz na majówkę :)

1. Biedronka zapach butelka i kadzidełka
Kadzidełka w butelce? Nie! Pali się je na specjalnych podstawkach, mogą być z Biedronki.

2. Bourjois dwa w jednym błyszczyk i wybielacz
No błyszczyki Burżuj robi fakt, ale wybielaczy raczej w ofercie nie ma.

3. Cala butelka w cipid
WTF?

4. Chińskie maski tatoo
Posiadam jedynie maskę (w dodatku nepalską!), w kwestii tatuaży na razie nie pomogę.

5. Cień pod jednym okiem
Dobry korektor pod jedno oko powinien pomóc.

6. Co to znaczy, że kobiata ma pomaranczke (pisownia oryginalna)
Nie wiem, może lubi pić świeżo wyciskane soki z owoców? ;)

7. Podnośnik do policzków
Może wypełniacz? Lekarze medycyny estetycznej na pewno wiedzą lepiej.

8. Wybielacz skóry
Zapewne Azjatki taki polecą np. BB Skin79 ;)

9. Essence stays no matter what jak wykręcić
Bardzo prosto - z drobną pomocą temperówki.

10. Szpilki mam w nich 190 co robić
Skrócić się? ; )
Ja w takich po prostu chodzę i polecam to samo. A jak dalej jest źle, to kup balerinki.

11. Jak narysować tort
Kartka, kredki i do dzieła!

12. Jak wyciągnąć cienie z paletki Inglot
Magnesem, pęsetą, paznokciem... Ile kobiet, tyle technik :D

13. Jak zachęcić klienta do zakupu pączka
Upiec smaczne pączki, od których nie utyjemy?

14. Jaka Baby Lips ma Rihanna
Pewnie Riri loves Baby Lips

15. Paznokcie żelowe Biedronka
A to w Biedronce też robią?


Odpoczywajcie! :)

PODPIS

8 komentarzy:

  1. O kuźwa, paznokcie żelowe w Biedronce. Na to bym nie wpadła, choćby nie wiem co. A cipid, niestety mi się jakoś pejoratywnie kojarzy haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ta pomaranczka to pewnie chodzilo o cellulit;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) Ale autor poza zgłębieniem kobiecych problemów powinien też zapoznać się z językiem polskim :P

      Usuń
  3. ha ha z tymi pączkami to dobre hihi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha dobre, a u mnie nigdy nie ma takich śmiesznych :-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.