sobota, 17 maja 2014

3x3 - mobile mix (I)

Witajcie!

Bardzo lubię oglądać na Waszych blogach mobile mixy. Postanowiłam częściej publikować je i na własnym blogu. Zdjęć jest 9, więc zapraszam Was na pierwsze, codziennie 3x3 Neny :)


1 - Nowe buty Nike na trening, uwielbiam od pierwszego przymierzenia!
2 - Mlekomat. Nie lubię mleka, ale widziałam kilka osób wyjmujących z niego pełne butelki :)
3 - Jak już szpon ma się łamać to niech się chociaż ładnie złamie. Np. w kształcie serca.
4 - Gotowa na family party
5 - Zamiast klasycznych misiów Haribo - zajączki :)
6 - Moja konkurentka do tytułu gaduły roku
7 - "Mały" gofrowy cheat
8 - Dobry trening, ponad 1300 kcal spalonych (ciekawe ile ma ten gofr z poprzedniego zdjęcia :P )
9 - Biedrasonic, po pierwszych użyciach nie zachwycił ale jak na dwie dyszki jest ok.

Też lubicie czytać (a raczej oglądać ;) ) takie posty? :)

Pozdrawiam!

PODPIS

12 komentarzy:

  1. hahaha biedrasonic hahahaha uśmiałam się ;DD co do mlekomatu, to super pomysł, mogliby zrobić sokomaty (świeże oczywiście) albo marwitomaty albo sałatkomaty.....fajnie by było.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na szczęście nie skusiłam się na tą szczotkę bo stwierdziłam, że może być zbyt hardcorowa:PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle, ale dla wrażliwców na pewno będzie za ostra.

      Usuń
  3. Ja w trakcie tej promocji w Biedrze skusiłam się na serum do rzęs z L'biotici :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne foty, ale ja nie wiem czy ta papużka ma z Tobą szansę w starciu na gadulstwo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedrasonic ♥ hahaha ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha jak wiekszosc rozbroiła mnie biedrasonic :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.