czwartek, 29 maja 2014

Beauty Lunch - relacja

Witajcie! 

W minioną niedzielę odbyło się rewelacyjne spotkanie blogerek pod wdzięczną nazwą Beauty Lunch.


Patrzcie jakie ładne przypinki i mini"książeczki" z listą prezentów przygotowały dla nas organizatorki - Asia i Ania :)


Dziewczyny włożyły ogrom pracy w organizację spotkania i dopracowały wszystko nawet w najdrobniejszym szczególe!

Zjawiłyśmy się w lubianym przeze mnie od wielu lat Bob Club Cafe.
Na początek odwiedziła nas przedstawicielka eko marki Colour Caramel.


Pani zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie, gdyż znała odpowiedź na każde, nawet najbardziej dociekliwe pytanie. To się chwali :)


W skupieniu wertujemy katalog Colour Caramel (ładna nazwa, czyż nie?).


Patrzcie, ile kolorów cieni :)

Następnie Eweska wykonała piękny makijaż kosmetykami tej marki. Szkoda, że nie wiedziałam o tej niespodziance, przyszłabym niepomalowana :D Finalnie w ręce Eweliny oddała się Ola.


Gotowy makijaż prezentował się pięknie.


A potem... niekończące się pogaduchy!




Spotkanie nie byłoby spotkaniem bez wymianki kosmetycznej. Tym razem przygarnęłam jedynie peeling Soap&Glory.

Dziewczyny zadbały o wszystko, także o nasze brzuchy :) Dzięki serwisowi FoodPanda na stole pojawiły się soki, woda z cytryną, kawy, kolorowe napoje (mój podziwiałyście w ostatnim mobile mix :) ) i oczywiście coś do jedzenia - pizza...


...i przepiękny (oraz pyszny!) waniliowo-malinowy tort od bytomskiej Big Baba Cupcakes, aż żal było go kroić!


Poza napełnieniem brzuchów Asia i Ania postanowiły uzupełnić nasze kosmetyczne zapasy.



Na koniec jeszcze grupowe zdjęcie:


i mała sesja paznokciowa ;)


Pewnie od razu zgadłyście, która dłoń należy do mnie ;)

Bardzo żałuję, że koło 20 musiałam się zbierać. Mam nadzieję, że dziewczyny zdecydują się na organizację kolejnej edycji Beauty Lunch, bo na tak wspaniałym spotkaniu nigdy nie byłam :)

Na sam koniec przedstawiam listę wszystkich uczestniczek...
Ewelina pedzlem-malowane.blogspot.com 
Ewa ecattiem.blogspot.com 
Magda sajjidaa.blogspot.com 
Sabina sabi-nails.blogspot.com 
Ewa myrosesnails.blogspot.com 
Ola wyznania-lakieroholiczki.blogspot.com 
Ania anne-mademoiselle.pl 
Monika i Ola sophieczerymoja.blogspot.com 
Alicja cukier-i-pieprz.blogspot.com 
Gosia poradyherrbaty.blogspot.com 
Martyna reanimacjablondynki.blogspot.com
Asia bycpiekna24.blogspot.com 
Kasia kasias1980.blogspot.com

Organizatorki na medal:
Asia asiablog.pl 
Ania b-for-beautiful-nails.blogspot.com

...i sponsorów :)


Przy okazji dziękuję Asi i Ewelinie za pożyczenie zdjęć :)



Miłego dnia :)

PODPIS

13 komentarzy:

  1. No wiesz? Jak mogłaś o mnie zapomnieć w liście uczestniczek? Czuję się dotknięta ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa przepraszam Kochana :( Kopiowałam od Ciebie listę uczestniczek i zapomniałam zamienić siebie na Ciebie - już zrobione :*

      Usuń
    2. ja tam nie mam nic przeciwko kiedy czuje się 'dotknięta' ;d
      Kasiu tak pięknie Ci było w tej czerwonej sukience, no ale, z taką figurą to co się dziwić : ) ; *

      Usuń
  2. Kasiu, Kasiu, wiesz że Cię uwielbiam, dziękuję że z nami byłas :*
    Haha spotkanie Beauty Lunch wersja 2.0 myślę, że może odbędzie się na jesieni haha :D Pomyślimy z Aśkiem :D
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  3. było super! :D w sumie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ciekawy kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Szczerze mówiąc słyszę sporo komplementów na jego temat :)

      Usuń
  5. Widzę że spotkanie było udane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też bym się nie obraziła za edycję 2.0 :)
    miło było Cię poznać ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. widać, że spotkanie udane :)
    super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.