środa, 28 maja 2014

3x3 - mobile mix (II)

Witajcie!

Zapraszam na kolejny mobile mix z serii 3x3 :)


1 - Podwójna tęcza, podwójnie piękna :)
2 - Parkowa rolkostrada - z każdym razem idzie mi coraz lepiej.
3 - Jeszcze lepszy trening -1568 kcal!
4 - Twarożek z owocami - marakują, brzoskwinią i bananem i dodatkiem żurawiny - pycha!
5 - Jaglane placuszki  wg przepisu Marie - polecam!
6 - Placki tak zasmakowały, że skorzystałam też z przepisy Marie na pyszny jaglany budyń.
7 - Ostatnio ulubione cienie i duecie z genialnym pędzelkiem Real Techniques.
8 - Zdrowe śniadanko - płatki z jogurtem, otrębami, borówkami, jagodami goji, żurawiną i rodzynkami.
9 - Przepyszny drink bezalkoholowy podczas spotkania Beauty Lunch - relacja już wkrótce!

Miłego dnia dziewczyny :)


PODPIS

12 komentarzy:

  1. Spaliłaś prawie 1600 kalorii? Woooow. Jaaaak? To niemożliwe :D :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 2,5h ;) Ale to nic, rekord to prawie 750kcal w 1h zumby :D

      Usuń
  2. Świetny mix Kochana :) Cienie bardzo mi podobają się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na relację ze spotkania blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o, ja też ostatnio kupiłam rolki i teraz sobie śmigam czasem :D szkoda tylko, że chodniki są nierówne ;p
    a placuszki jaglane muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego jeżdżę do parku na rolkostradę - jest w miarę równa :D

      Usuń
  5. Moje jedzeniowe klimaty:D
    Podbijam pytanie Marti - co to za trening?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2,5h aerobik + trening siłowy. Generalnie codziennie w 2h aerobiku spalam ok. 1000kcal :)

      Usuń
  6. narobiłas mi ochoty na drinka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja bym zjadła placuszki ...;) Apetycznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi ochoty na jagody goji. Nigdy ich nie jadłam! Warto się skusić:)?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.