piątek, 3 stycznia 2014

Blogowo - sylwestrowe podsumowanie

Witajcie!

Czas w górach biegł o wiele za szybko i ani się spostrzegłam, a musiałam wsiąść w powrotny pociąg (172km pokonuje w jedynie 4h 40min, prawie jak teleportacja!). Zanim na dobre wrócę do rzeczywistości mam dla Was dwa zdjęcia. Wyjątkowo z telefonu, bo tym razem w ramach odchudzania bagażu zostawiłam lustrzankę w domu ;) Jakość nie powala, wszak zdjęcia nie są najmocniejszą stroną mojego LG, ale mimo wszystko mam nadzieję, że chociaż w części zilustrują Wam widok z naszego balkonu :)


Piękny, prawda? Tym razem pojechaliśmy nad Jezioro Czorsztyńskie do Huby. Jeśli szukacie taniego noclegu w baaardzo spokojnej okolicy (i macie ze sobą auto ;) ) - gorąco polecam! Huba znajduje się niedaleko Krościenka nad Dunajcem, Szczawnicy, Czorsztyna i Niedzicy. Jeżeli któraś z Was miałaby ochotę się wybrać - służę namiarami na nocleg :)
Skoro mowa o Jeziorze...


...w większej części zamarzło. Koleżanki były niepocieszone, gdyż warunki narciarskie były średnio sprzyjające. W każdym razie te kilka dni z dala od (większej) cywilizacji sprawiły, że trochę odpoczęłam. W końcu :)

Niestety jak wszystko, co dobre wyjazd się skończył i czas na małe podsumowanie minionego roku na blogu :)



Dziękuję Wam za wspólnie spędzony rok i mam nadzieję, że w tym będziecie mnie czytać jeszcze chętniej :)

Pozdrawiam,

PODPIS

13 komentarzy:

  1. Jej, przepiękny widok z okna <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie. Lubię te okolice :) Chętnie znów się tam wybiorę. Też mam namiary na fajny pensjonat w Szczawnicy, jakby co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rodzice tam kiedyś byli :) Chciałyśmy się wybrać...ale 1 stycznia busy nie pracują :/

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia, oj aż chce się uciec daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne widoki! Przepadłam :)
    Fajne podsumowanie Neneczko, ja byłam i będę z Tobą :*
    Samych sukcesów Ci Kochana życzę, nie tylko tych blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie widoki! Ja bym chciała się teraz tam teleportować w kilka sekund ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne okoloce odwiedziłaś :)
    Ja również byłam w Hubie, w ogóle to uwielbiam Czorsztyn, Krościenko, Szczawnicę...
    O rety, ale tęsknię za tamtymi stronami... ;)
    A zdjęcia z telefonu wyszły całkiem przyzwoicie! :)
    Życzę ci, aby Nowy Rok okazał się jeszcze bardziej owocny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie tam! ja fanką wielką gór nie jestem.. wolę morze ;) ale zdjęcia bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjęłaś mi to z ust xD

      Usuń
    2. Na wakacje też wolę morze :) Ale na krótsze wypady najczęściej wybieram góry - chociażby dlatego, że są bliżej :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.