niedziela, 19 stycznia 2014

Styczniowe zakupy

Witajcie!

W tym miesiącu niewiele kupiłam (wow, jestem z siebie dumna)! Nie planuję kolejnych kosmetycznych zakupów przed wylotem, więc mogę Wam pokazać mój haul... w 3/4 składający się z kremów do rąk :D


W końcu dzięki wspólnemu zamówieniu z dziewczynami w końcu udało mi się kupić genialne kremy do rak z masłem Shea The Secret Soap Store. Wybrałam zapach waniliowy, ale chodzi mi jeszcze po głowie porzeczka ;) Może następnym razem się na nią zdecyduję.
W Super-Pharm kupiłam nowy podkład Max Factor Whipped Creme. Jest chwalony na blogach więc instynkt testerki nie pozwolił mi przejść obojętnie obok niego ;) Dodatkowo przy kasie wybrałam krem do rąk Kamill, który idealnie pasuje rozmiarem do uczelnianego biurka :)

Teraz tylko zdać pozostałe zaliczenia i mogę lecieć! :)

Pozdrawiam,

PODPIS

27 komentarzy:

  1. muszę w końcu wypróbować ten krem do rąk :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak sprawdzi się podkład. Miałam jego próbkę ale gdzieś mi się zapodziała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy krem do rąk ever! Tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten krem z the secret soap store na liście zakupów :) a gdzie lecisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy ten podkład, muszę go dorwać w jakiejś promocji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. krem do rąk The Secret Soap Store miałam -ideał zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten krem do rąk TSSS kusi mnie od dawna, dużo dobrego słyszałam na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę w końcu wypróbować te kremy do rąk:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem z TSSS jest na mojej liścia zakupów.
    Co do podkładu - obmacałam go w drogerii ( tester oczywiście ) i nie spodobał mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tego podkladu! sama mam na niego chec

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę czekała na recenzję tego podkładu. Mam ochotę na coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam z TSSS krem do rąk pomarańczowy i uwielbiam go za zapach id ziałanie :)
    Również miałam ochotę na ten podkład MF po kilku próbkach,jednak doszłam do wniosku, że przy dłuższym stosowaniu może mnie zapchać, bo tam jest wiele silikonów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grunt to je dobrze zmyć np. olejkiem - wtedy nie powinny robić krzywdy :)

      Usuń
  13. Jestem ciekawa jak by pachniał porzeczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kremy z masłem Shea od The Secret Soap Store do stóp i do rąk też, zapach i działanie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sama chętnie bym wypróbowała ten krem do rąk, uwielbiam takie opakowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam kiedyś ten krem do rąk oraz jego odpowiednik do stóp. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba największą furorę zrobił ten krem do rąk. Sama jestem go ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Whipped Creme wydaje mi sie, ze bedziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję ;) Spróbuję nałożyć gąbką a'la BB - ciekawe, co z tego wyjdzie :P

      Usuń
  19. Oo ja bym chciała właśnie porzeczkowy krem z TSSS :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te kremy z The Secret Soap Store mnie zaintrygowały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten krem do rąk z shea mnie kusi od dawna, niech no ja tylko wykorzystam zapasy ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Daj znać jak u ciebie się sprawdzi whipped creme, bo ja nie mogę się zdecydować :)

    www.hellomymotivation.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.