piątek, 21 grudnia 2012

Grudniowy Haul

Witajcie!

Dzisiaj przygotowałam dla Was grudniowy haul. W tym miesiącu bardziej ciuchowy niż kosmetyczny ;)

Zacznę jednak od kosmetyków.
Na pierwszy ogień moje zakupy z Choisee.  Widziałam na Waszych blogach, że swoje paczki dostałyście już kilka dni temu. Moja przyszła wczoraj (została wysłana w piątek) więc jakby nie patrzeć w moim przypadku Choisee przekroczyło obiecany 4-dniowy okres realizacji zamówienia :(
W dodatku po otwarciu koperty w jej wnętrzu było mokro! Skuwka z toniku najzwyczajniej w świecie zsunęła się i trochę toniku wypsikało się w kopercie. Na przyszłość mogliby lepiej zabezpieczać przesyłki, nie lubię takich 'niespodzianek'. Z żelem do mycia twarzy na pierwszy rzut oka jest wszystko ok, a masło do ciała otrzymałam podobnie jak Wy w dwóch 50ml słoiczkach (będą w sam raz na wyjazdy ;) ).

Od lewej: różany tonik, żel do mycia twarzy lawenda i Ylang-ylang, masło do ciała Mango
 Kosmetyków nie miałam jeszcze kiedy przetestować ale pierwsze wrażenie jest mocno średnie. Pomijając wyżej wspomnianą mokrą kopertę składy nie są w 100% naturalne jak można by się było spodziewać, a szkoda :(

W tym miesiącu kupiłam też puste palety magnetyczne Inglota (o których pisałam w tym poście)


oraz 3 wkłady do paletek:
Matte 338

Matte 358

Pearl 418

Dalsze zakupy kosmetyczne to właściwie drobiazgi. Wśród nich znalazły się:
- pisak do brwi Flomar
- krem do rąk Isana z mocznikiem (mój ulubiony!)
- długotrwała pomadka Maybelline (już zdążyłam ją polubić ;) )
- pęseta Inglot, która jak na razie nie przypadła mi do gustu

Oczywiście przybyło mi także kosmetyków i akcesoriów z mikołajkowo-gwiazdkowych prezentów, po szczegóły zapraszam tutaj :)


 Większą część grudniowych zakupów stanowiły te ubraniowe w Orsayu i H&M. W H&M kupiłam bluzkę i spódnicę skuszona przeceną i dodatkową obniżką spowodowaną kartami z Glamour :)

 


W Orsayu spodobały mi się swetry. Nie dość, że są przecenione to jeszcze do dowolnego zakupu można otrzymać bon na 20zł (a do tego pocztą przyszły dwa kupon rabatowe -25% na przeceniony asertyment ;) ). Tym samym moja szafka ze swetrami pęka w szwach ;)
W moim posiadaniu znalazły się:
- czerwony sweter


żródło: www.orsay.com
- zielony sweter, którego nie zdążyłam sfotografować
żródło: www.orsay.com
- 4 cienkie sweterki: musztardowy, brązowy, szary i miętowy





oraz kamizelka z futerkiem, która dostaje pierwsze miejsce w konkursie na najmniej fotogeniczną rzecz roku




Uwielbiam sweterki z Orsay'a - kosztują niewiele (za najdroższy zapłaciłam 45zł - czerwony a 3 cienkie sweterki kupiłam za 10zł) a bardzo fajnie się noszą i nie niszczą zbyt szybko :)

Mam nadzieję, że spodobały się Wam moje zakupy :)
Jesteście zadowolone ze swoich kosmetyków Choisee?
A może planujecie/udałyście się na wyprzedażowe buszowanie po sklepach?

Pozdrawiam i w razie końca świata dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze :)

4 komentarze:

  1. Ja w H&M kupiłam sobie ze zniżką jerseyową (chyba tak nazywa się ten materiał:P) spódnicę :) ładne te sweterki z Orsay, nie pomyślałam żeby wpaść do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci te sweterki :) Ogólnie mam wiele ubrań z Orsay (w tym swetrów) i nawet po kilku latach (i wielu praniach) wyglądają bardzo dobrze z na przecenie/ze zniżką ceny są bardzo atrakcyjne :) To chyba mój ulubiony sklep :D

      Usuń
  2. szkoda słów na ten sklep, już na pewno więcej tam nie zamówię... ;] zakupy bardzo fajne, ja jeszcze nie miałam czasu na latanie po sklepach, jutro się może wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wiem czy w tym roku znajdę jeszcze czas (i pieniądze :P ) na zakupy. Po Świętach zaczyna się wyprzedaż w Inditexie (Zara, Bershka, Stradivarius...) ale i tak prawie nic w tych sklepach nie kupuję więc nie wiem czy się wybiorę ;)

      Co do Choisee - zamówię tam jeszcze o ile kosmetyki okażą się prawdziwymi hitami a ja znajdę w sobie spore pokłady cierpliwości ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.