sobota, 8 grudnia 2012

Choisee czyli jak zachęcić klienta do zakupu

Witajcie!

Pewnie większość z Was czytała już na temat sklepu Choisee :) Na swojej stronie Choicee reklamuje się jako sklep dla osób, które cenią sobie zalety i skuteczność naturalnych składników w kosmetykach. Aktywne składniki są pochodzenia naturalnego, a w przypadku olei do masażu i pielęgnacji ciała,soli kąpielowych, mydeł czy oleju do masażu głowy i pielęgnacji włosów skład jest w 100% naturalny. Kosmetyki Choisee uwodzą pięknymi zapachami, delikatną konsystencją i doskonałym wchłanianiem się. Dzięki zbliżonemu do naturalnego pH skóry nie powodują jej wysuszenia, a zawarte w nich masło Shea w najwyższym stopniu nawilża i odżywia skórę. W produktach znajdują się nieocenione w kosmetyce wyciągi, ekstrakty i oleje pełne odżywczych składników, witamin, przeciwutleniaczy pozyskanych z roślin takich jak: Mogra, Neem, Vetiver, Shikakai, Amla, Ylang Ylang, Kokos, Ryż, Avocado, Mango, Sandałowiec, Migdał, Szafran, Miód, Aloes, Jaśmin,Trawa Cytrynowa, Kurkuma, Jojoba, Pomarańcza, Ananas i wiele innych. Oleje do masażu i pielęgnacji ciała oraz olej do masażu głowy zdobyły nagrodę konsumentów CERTYFIKAT NAJLEPSZE W POLSCE w 2012 roku. Kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Posiadają wymagane certyfikaty oraz ocenę bezpieczeństwa. (Źródło: http://www.choisee.com/)

Brzmi obiecująco, prawda? :)
Na swoim facebookowym profilu ogłosili promocję - na hasło choisee otrzymujemy 60% rabatu na wszystkie kosmetyki, znajdujące się w ofercie sklepu. Dodatkowo za przesyłkę nie zapłacimy ani grosza!
Tym samym szczerze gratuluję tej firmie udanej akcji promocyjnej. Sądząc po tematach wczorajszych i dzisiejszych postów w blogosferze zapanował istny szał na zakupy u nich. W związku z powyższym, na facebooku Choisee przeprasza za dłuższą realizację zamówień i obiecuje wysłać wszystko przesyłkami priorytetowymi - dla mnie super.

Dawno żadne zakupy nie wywołały takiej radości :) Do oferty podeszłam sceptycznie ale obietnica tak dużego rabatu (to wręcz niespotykane u nas!) skutecznie zachęciła mnie do wrzucenia kilku produktów do koszyka :) Jesteście ciekawe co się w nim znalazło? Już spieszę z informacją!

Na początek coś dla ciała :)
Jako nałogowy chomik w kategorii kosmetyków do pielęgnacji ciała nie mogłam się powstrzymać, żeby nie wypróbować czego w tej kategorii :)
Wybór padł na masło do ciała o zapachu mango:

Źródło: http://www.choisee.com/

Opis producenta:
"Mango to pyszny i aromatyczny owoc, który zawiera wiele składników wpływających na zdrowie i urodę skóry. Witamina C: jeden z najskuteczniejszych antyutleniaczy. Karotenoidy: normalizują grubość skóry, jej gęstość, skóra staje się jędrna, elastyczna oraz zmniejsza się ilość zmarszczek. Wiąże wolne rodniki i nadają skórze ładny koloryt. Skóra ciała jest doskonale wypielęgnowana, odżywiona, pełna blasku. Nie pozostawia tłustych smug na skórze." (Źródło: http://www.choisee.com/)
Masło kosztuje 22zł/100g

W koszyku znalazły się również 2 kosmetyki do twarzy:
 Żel do mycia twarzy Lawenda & Ylang Ylang:

Źródło: http://www.choisee.com/
Opis producenta:
"Ten wyjątkowy żel doskonale oczyszcza skórę twarzy jednocześnie pielęgnując i odżywiając ją. Olejek lawendowy ma właściwości antyseptyczne i przeciwbakteryjne,nie powoduje uczuleń alergicznych. Redukuje nadmiar tłuszczu na skórze tłustej, pomaga starzejącej się skórze w regeneracji komórek. Olejek lawendowy jest idealny do każdego rodzaju skóry, ponieważ doskonale nawilża i regeneruje skórę. Olejek ylang ylang działa relaksująco i odprężająco, w połączeniu ze zmysłowym zapachem przywołującym odległe egzotyczne miejsca jest niezwykle ceniony w aromaterapii." (Źródło: http://www.choisee.com/)
Żel kosztuje 13zł/150ml

Jako ostatni wybrałam tonik różany:

Źródło: http://www.choisee.com/
Opis producenta:
" Róża to kwiat, ktory w swoim wnętrzu kryje tyle samo piękna co na zewnątrz. Olejki pozyskane z tego kwiatu mają silne dzialanie odmładzające, pobudadzają mikrocyrkulację krwi i wzmacniają naczynia krwionośne.Łagodzą podrażnienia i przesuszenie skóry.Doskonale wygładzją, regenerują i przeciwdziałają starzeniu się skóry. Dla każdego rodzaju skóry. Nie zawiera parabenów." (Źródło: http://www.choisee.com/)
Tonik kosztuje 15zł/250ml

Finalna postać zamówienia prezentuje się następująco:


Grzechem byłoby nie skorzystać z takie promocji! Niecierpliwie czekam na moją przesyłkę i zabieram się do testowania :) Pewnie większość z Was również skusiła się na produkty Choisee - pochwalcie się, co wylądowało w Waszych koszykach! :)

Wspomnę nieco o innych promocjach:
Posiadam kartę do H&M z Glamour, znalazłam też w internecie kupon -20% na wybraną rzecz (niestety promocje się nie łączą :( ). Pojechałam po zajęciach do centrum handlowego i wykorzystałam kupon na osławioną swego czasu gumkę z metalową spinką, kartę wykorzystam podczas przecen ;)
Miałam również kupony z facebooka do Mohito (30%) i New Look (50% na maksymalnie dwie rzeczy), jednak nic nie wpadło mi w oko ;)  Oprócz wspomnianej ozdoby do włosów kupiłam jeszcze pisak do brwi Flomar (zachęcona przez Alinę Rose ) oraz odwiedziłam Inglota. Kupiłam dwie puste palety na 20 kółek (ach, dlaczego '40' są tylko kwadratowe? :( ), kółko w kolorze taupe i pęsetę ;) Mam w planach zakup jeszcze jednej '20'. Tym samym większość cieni z pokazywanej Wam niedawno palety Hand Made wylądowała w nowych paletkach a tamta w wolnej chwili stanie się domkiem dla zdepotowanych My Secret (i Inglotów/Kobo, które się w '20' nie zmieściły ;) ). Pani w Inglocie potwierdziła zniknięcie kółek, jednak powiedziała, że nie nastąpi to na początku roku. Szkoda, bo kółeczka dużo bardziej przypadły mi do gustu niż kwadraty (a może po prostu jestem do kółek przyzwyczajona? :) ). Palety Inglota skusiły mnie głównie magnesikami, dzięki czemu można ułożyć je w sztywne piramidki nie biegające po kufrze :D No i do samego kufra się mieszczą ;) Tym samym w grudniu znacząco powiększył się mój Inglotowy zbiór (pierwszy grudniowy haul już wkrótce!).
Do tego jestem coraz bardziej zadowolona z moich wczesnogwiazdkowych prezentów <3

Pozdrawiam! :)

23 komentarze:

  1. Zamierzam kupić kilka żeli do twarzy z Choisee;-) Ale promocja jest super;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się! Doskonały sposób na pozyskanie nowych klientów :) Najpierw kupię zachęcona promocją a jak produkt okaże się świetny to zamówię go ponownie :)
      Na które żele polujesz? :)

      Usuń
    2. Chyba wszystkie wezmę na wypróbowanie;) Myślę jeszcze nad olejkami do ciała;)

      Usuń
    3. W takim razie jestem ciekawa opinii :) Daj znać co wybrałaś jak złożysz zamówienie :)

      Usuń
  2. A ja w ogóle nie wiem co to za firma i że taka akcja miała miejsce, ale może to i dobrze, bo właśnie wróciłam z DM i jestem obkupiona :D Świetne są te niektóre zniżki internetowo-facebookowe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w takich momentach najbardziej cieszę się, że mam fejsa :)
      Moje zakupy były skromne bo właściwie wszystko mam więc wzięłam to, co w najbliższym czasie mi się skończy (no dobra, masło było kompletnie zbędne ale nie mogłam się powstrzymać!) :D

      Usuń
  3. Ja też zrobiłam zakupy w tym sklepie, taki rabat to aż grzech nic nie wziąść :) + zaoszczędziłam 45zł!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwal się na co się skusiłaś :)
      Moje zakupy (porównując z wieloma blogerkami) są naprawdę skromne :)

      Usuń
  4. i ja się skusiłam :) zaoszczędziłam 54zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę sporo! Co z ich oferty wybrałaś? :)

      Usuń
  5. a ja już nie mam pieniędzy, a tonik różany wygląda kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super, że powysyłają wszystko priorytetem, najpierw taka promocja teraz znowu ukłon w stronę klientów, no firma bardzo zyskuje w moich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moich też :) Jeszcze nic nie dostałam a już ich lubię :)

      Usuń
  7. A ja o niczym nie wiedziałam! :O :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ta promocja już się skończyła? Próbowałaś zamówić? :(

      Usuń
  8. Też zastanawiałam się nad tą wodą różaną- ale przecież mam 2 toniki i hydrolat... Rozsądek przemówił ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie ta promocja Choisee ;) Inglota też ostatnio odwiedziłam, ale ostatecznie wyszłam tylko z cieniem do brwi :) Jestem ciekawa co jeszcze od nich przygarnęłaś, więc czekam na haul ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haul będzie obiecuję :) Jak tylko przyjdą pozostałe 2 przesyłki i jak wyzdrowieję :(

      Jak kusi to daj się skusić, żal nie brać za tą cenę :)

      Usuń
  10. Ciekawe, że teraz tonik różany kosztuje już 18zł... jednak nie są tak do końca fair...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Kurcze to nie w porządku :(
      Tak samo jak praktyka firm odzieżowych, które z okazji Dni Glamour, Joy'a, InStyle itp podwyższają cenę a my skuszone obniżką kupujemy...
      ...drożej! :/

      Usuń
  11. Witam. Jako firmie zarazem również jako ludziom jest nam bardzo przykro z zaistniałej sytuacji. Oświadczamy, że nasza firma nie organizowała mega promocji, nie wietrzy magazynów i dba o zabezpieczenie przesyłki - o czym świadczą dziesiątki otrzymanych komentarzy. Wszystkie zamówienia zostały zrealizowane do 21.12.2012 dostarczała je firma kurierska UPS z którą mamy zawartą umowę nie Poczta Polska, która w okresie przed-świątecznego szału nie dawała rady. Naszą promocją był 10% rabat oraz gratisowa wysyłka kurierem i mydełko gratis. Na naszej stronie FB informowaliśmy uczciwie iż po rozmowach z firmą kurierską zamówienia złożone do dnia 21.12.2012 do Wigilii zostaną dostarczone mieliśmy 100% Gwarancję UPS - z późniejszymi nie dawaliśmy gwarancji. Cała zaistniała sytuacja ma również ogromy wpływ na naszą firmę, która jak zapoznacie się z naszym facebookowym fan pagem ma nieco inną politykę działania, a tym bardziej prowadzi inne działania o charakterze promocyjno - marketingowym. Nie możemy wypowiadać się "jako powiązani" z Choisee Natural Cosmetics, ale oczywiście nie pochwalamy takiego działania. Jest nam naprawdę przykro i przepraszamy wszystkich zawiedzionych. Dodamy też iż nie kwestionujemy składów produktów, ale nim rozpoczęliśmy ich dystrybucję i sprzedaż sami na własnym ciele, skórze naszych krewnych, twarzach naszych przyjaciół i znajomych - testowaliśmy i wiemy jedno, że mimo opinii o kierownictwie Choisee, przyjętej przez nich polityce, prowadzonych działań PR same kosmetyki są ŚWIETNE naprawdę to dobre, wydajne produkty o doskonałej konsystencji, właściwościach i zapachu. Pamiętajmy, że każdy z nas jest inny i ma inny gust czy upodobania, ale obiektywnie mówiąc same kosmetyki nie są WINNE że w taki sposób się je "traktuje". Zapewniamy Was to dobre produkty. Życząc wiele radości i SPOKOJU w Nowym Roku pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.