poniedziałek, 17 grudnia 2012

Już jutro na blogu...

Witajcie!

W ostatnich dniach trochę spadła moja aktywność na blogu ale nie myślcie, że o Was zapomniałam! :) Moja uczelnia i szkoła bardzo nie chciały dać mi nawet odrobiny odpoczynku :( Na szczęście nadchodzi nieco luźniejszy dzień więc na pewno nadrobię blogowe zaległości! :)

W związku ze sporym zainteresowaniem paletami Inglota postanowiłam pokazać Wam pozostałe cienie, które bardzo lubię. Nie ukrywam, że moją ostatnią miłością są maty. Odkryłam je już jakiś czas temu i od tamtego czasu sukcesywnie 'kolekcjonuję' ;)
Wielu z Was polecałam w komentarzach cienie My Secret więc mam dobrą wiadomość - już jutro na blogu pojawią się swatche i recenzja :)
Nie zabraknie też zdjęć i opinii na temat 2 przepięknych cieni Paese.
Jesteście ciekawe?
W takim razie zapraszam już za kilka(naście) godzin a tymczasem uchylę nieco rąbka tajemnicy:

 

Dodatkowo w najbliższym czasie planuję grudniowy haul, a także kilka recenzji - między innymi kremu do ust Manhattan, kredek do Smoky eyes od Maybelline, pędzli Maestro i nowych Lancrone oraz palety kamuflaży.
Pozdrawiam! :)

13 komentarzy:

  1. Jestem przeogromnie ciekawa :) maty to nie jest moja mocna strona także może znajdę coś dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że w końcu mamy taki duży wybór matów w sklepach (aczkolwiek jeszcze większym bym nie pogardziła :D ).

      Usuń
  2. Czekam na post o cieniach, też lubię maty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może któryś Ci się spodoba :) W Inglotowych paletkach też mam trochę matów :)

      Usuń
  3. ja się do matów próbuję przekonac :) mam nadzieję, że coś ciekawego podpatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, na początku mogą wydawać się trudne ale jak się do nich przekonasz to już prawie wcale nie będziesz chciała innych :)

      Usuń
  4. To ja czekam na recenzję kredek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami tak bywa, że czasu brakuje;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :( Ale prawdę mówiąc przywykłam do sporej ilości zajęć i życia w biegu więc chyba nie umiałabym tego teraz zmienić ;)
      Z drugiej strony chciałabym mieć dla siebie jakąś chwilę, której nie miałam od 3 tygodni bo niestety w szkole zaocznej miałam zjazdy przez 2 weekendy pod rząd, do tego tona kolosów na studiach w ciągu tygodnia i wyszło jak wyszło :( Mam nadzieję, że jutro uda mi się wyspać i naładować baterie :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię te cienie My Secret, mam całkiem pokaźną kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Nie musisz umieszczać adresu swojego bloga - znajdę go w Twoim profilu.

Komentarze zawierające spam lub obraźliwe treści będą usuwane.